Berlinerbolla Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Ja da sitter jeg her på legekontoret da, og venter på timen min inn til legen. Er drittnervøs! Våknet i natt i 4-5 tiden for at jeg måtte på do og tisse. Når jeg tørket meg med papiret var papiret lysrosa og lysrosa ned i do... Mye.. Blæ.... Har ikke hatt noe mer blødninger enn den ene gangen men man blir jo så stressa!!! Har murringer, men har hatt d en stund så tenker ikke noe mer over det for har hatt det i alle svangerskap. Skjøre slimhinner eller noe som har skjedd oppi der?? Har aldri hatt MA eller SA før, 3 friske svangerskap uten noen problemer med å bli gravid... Tenker nå at er det min tur å miste??? Kommer ikke til å reise hjem før jeg har fått ultralyd i dag og fått sett om der er liv eller ikke.. Noen med erfaringer?? Både gode og mindre gode??
Berlinerbolla Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #2 Skrevet 8. januar 2013 (Var på ultralyd i uke 8+ og så en levende spire der)
Barbarella og froskebarna Skrevet 8. januar 2013 #3 Skrevet 8. januar 2013 Uff, stakkars deg. Håper det er uskyldig! Jeg har blødd friskt blod i alle mine 6 svangerskap. 2 av dem var uskyldige blødninger, 4 av dem var pga at noe var galt. Har hørt veldig mange historier om folk som har hatt uskyldige blødninger. Ikke noe gøy, du får helt sikkert ultralyd når du er kommet så langt. Hvis ikke må du kreve det.
Lillefot08 Skrevet 8. januar 2013 #4 Skrevet 8. januar 2013 Lykke til!! Håper at alt er bra med den lille:)
Februargullet2013 Skrevet 8. januar 2013 #5 Skrevet 8. januar 2013 Får bare håpe alt er bra:) Lykke til
Berlinerbolla Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2013 Ja kommer til å kreve det. Skulle i grunn på jobb i dag også men var ikke i stand til det, og ringte bare å sa at ett av barna var syke(har ikke fortalt det enda til arb.giver). Hadde aldri trodd jeg skulle reagere så "sterkt" som jeg har gjort. Mange følelser. Prøver å tenke positivt uansett. Det beste er jo at naturen rydder opp så tidlig hvis det skulle være noe galt, har tre flotte friske barn, ikke verst det. Men vet sikkert nå at kommer ikke nr.4 denne gangen så kommer den mer planlagt om ett-to års tid! Men håper jo inderlig at alt er bra med spiren, og jeg får se en sprellende liten baby på ultralyd senere i dag! Ja har aldri hatt en slik blødning før. Nå er det ingenting, kun vanlig der nede så satser på det er positivt.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. januar 2013 #7 Skrevet 8. januar 2013 Å nei, så ekkelt. Men man hører jo hele tiden at man kan ha blødninger uten at noe er galt. Jeg tror alt går bra med deg, jeg. Hvis man mister så sent, kommer det vel mer blod? Har du hatt noe vondt? Krysser fingrene for deg!
Barbarella og froskebarna Skrevet 8. januar 2013 #8 Skrevet 8. januar 2013 Veldig godt tegn at du har sluttet å blø, forresten :-)
skju Skrevet 8. januar 2013 #9 Skrevet 8. januar 2013 uff, håper det går bra, krysser fingrene:) lykke til.
Berlinerbolla Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #10 Skrevet 8. januar 2013 Etter gynekologisk undersøkelse (legen gikk for å finne doppler slik hun skal prøve å lytte) sier legen at livmortappen er lang, lukket og der er ingen tegn til blod/koagler etc eller noe unormalt oppi der. Får vi håpe det er tilfellet. Hun sa hun skal uansett gjøre det hun kan for å få meg til sykehuset for ultralyd. Spennende blir ikke stressa her om hun ikke finner hjertelyd. Akal godt gjøres i uke 13 (som hun kom frem til at jeg var i)
Berlinerbolla Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #11 Skrevet 8. januar 2013 Legen mener alt er normalt, men for å berolige meg sender hun meg på ultralyd. Time 15.45!!!!
*Kattemor* fikk jente Skrevet 8. januar 2013 #12 Skrevet 8. januar 2013 Sånt liker vi å høre, masse lykke til!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 8. januar 2013 #13 Skrevet 8. januar 2013 Lykke til! Jeg hadde en stor blødning i uke 23 med nr 2. Masse blod, koagler og sånn, men det gjorde ikke vondt og han lagde masse leven der inne. Nå er han snart 18 mnd Men jeg mista nå i uke 6 i går, men da var liksom følelsen en helt annen, jeg følte på meg at jeg mista, dessuten var det også vondt/kramper. Lykke til Berlinerbolla!
Urwa Skrevet 8. januar 2013 #14 Skrevet 8. januar 2013 Husk å fortelle åssen dt gikk.. Ønsker dg masse lykke til
Berlinerbolla Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #15 Skrevet 8. januar 2013 En aktiv liten baby som hadde det bare bra:))))) forklaringen på blødningen var at morkaken lå over åpningen, men det var ingenting å bekymre seg over for den vil flytte seg oppover når livmoren vokser. Gjør den ikke det er det heller ingen krise. Herlig, nå skal det feires, haha med brus og pizza for der har jeg lyst på!! )
Berlinerbolla Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #16 Skrevet 8. januar 2013 Har ikke blødd noe mer, men har fått treningsstopp noen uker frem i tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå