Gå til innhold

Hvor tidlig kan morgenkvalme begynne?

Anbefalte innlegg

Jeg kastet nettopp opp og jeg er 9 dpo i dag...

Krysser fingrene for at det er gode nyheter, var jo mye kvalm sist svangerskap også, merkbart fra uke 5, men hadde vært uggen flere dager før det også, men ikke kontinuerlig.

Fortsetter under...

Annonse

Har du brukt el-test for å finne el? Jeg bare antar jeg har el midt i syklus. Har syklus på 26-28 dager. Litt varierende. Så vet egentlig ikke om jeg er 8-9-10-11 dpo. :-p Tør bare ikke teste mer selv om jeg får flere og flere symptomer.. Tok en i går morges og den var negativ...

Da jeg gikk med min første ble jeg kvalm fra uke 5-6. Var gravid nå nettopp med ikm nyttårsaften og trodde jeg fikk omgangssyke dagen før nyttår. Etter to tre dager på samme viset skjønte jeg/kjente igjen kvalmen og testet da positivt. Dobbeltsjekka ettertre fire dager med CB og også denne positiv. Men samma dag gikk kvalmen og feelingen over og etter etdøgn begynte jeg å blø.... Nå er nok det som var der borte, men helt merkelig å kjenne så sterke gravidsympt så tidlig! Satser på at kroppen rydder kjapt opp slik at vi er i gang igjen snart :-)

Den ene gangen jeg har vært gravid kom første tegn og kvalme to dager etter sex! Jeg var overbevist om at el hadde vært en uke før, så det kan ikke sies å være psykisk av forventninger heller. Begynte å bli veldig kvalm etter en uke dpo.

Anonym poster: 2fb5357bcfecc3b65f76c77f282b692e

Annonse

Jeg har vært skikkelig pms i dag så da er vel tanta på tur... :-( Men... Er enda kvalm. Usj... Blir tullete av å vente på mensen. Kan den ikke bare komme!? Skal ha mensen i helga tror jeg. Lørdag mest sannsynlig. Husker ikke hvor tidlig kvalmen begynte sist gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...