♡♡Vimsus♡♡ Skrevet 8. januar 2013 #1 Skrevet 8. januar 2013 Noen som har erfaringer med dette? Hadde litt brun utflod igår, og har det fortsatt.. Er 5+6..
skju Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 Har ikke akkurat mye erfaring men jeg hadde en liten blødning i uke 6+ bestilte ul på volvat med en gang (orket ikke gå å lure). Da fant de et lite hjerte som banket:) Det er veldig vanlig med små blødninger, brunt tyder jo kanskje på at det er gammelt blod.
Maia'n Skrevet 8. januar 2013 #3 Skrevet 8. januar 2013 Jeg blødde i uke 5. Kom friskt blod i to dager. Ifølge min lege er det veldig normalt, og så lenge du ikke har vondt i magen og mye klumper i blodet, så er det antagelig ingenting. Jeg fikk tatt blodprøver hos legen for å teste hcg nivået. Det viste seg at ting var normalt. Har lest at ca 25% av de som føder til termin har opplevd blødninger tidlig i svangerskapet. Men en blødning blir man uansett bekymret av og det er greit i sjekke det. Jeg synes det var tilstrekkelig å gå til legen og ta blodprøve. I uke 5 ser man antagelig ikke så mye på UL. Hvis man ikke blir beroliget nok av det kan man jo bestille privat UL. Lykke til! håper det viser seg å være helt ufarlig.
*Kattemor* fikk jente Skrevet 8. januar 2013 #4 Skrevet 8. januar 2013 Som en over her sier, brunt blod er gammelt blod. Har hatt det selv tre ganger allerede, men hjertet slår og lille vokser. Men redd blir man uansett blødning i svangerskapet. Ønsker deg all verdens lykke til )
♡♡Vimsus♡♡ Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2013 Var hos legen.. Fikk GU, han fant ingenting unormalt, kunne være en liten blødning eller rifter.. Mente ikke det var sa... Men etter jeg var der ble det rødt blod.. Så enten er det ny rift, eller sa...
*Kattemor* fikk jente Skrevet 8. januar 2013 #6 Skrevet 8. januar 2013 Gravide har økt blodgjennomstrømming i underlivet, så trenger ikke være sa. Gynekologen sa med meg at blødning med smerter tydet på at noe var galt. Har også fått litt friskt blod etter gu, men alt er foreløpig bra
♡♡Vimsus♡♡ Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2013 Satse på at det holder seg slik
skju Skrevet 9. januar 2013 #8 Skrevet 9. januar 2013 Det er ganske vanlig å blø etter en gu. jeg har lett blødende livmor og blør ganske mye etter sanne undersøkelser.
spirenrfire Skrevet 9. januar 2013 #9 Skrevet 9. januar 2013 Min erfaring er at man blør lettere jo flere barn man får..med nr 1 blødde jeg ikke i det hele tatt, ikke litt brunt engang, med nr 2 tror jeg det skjedde 1 gang, med nr 3 skjedde det 3 ganger i første tri, nå med nr 4 så har det vel vært litt blod 4-5 ganger... På grunn av økt blodgjennomstrømming så kan det komme litt spor etter sex også,så inntill du får kjempevondt i magen i tillegg til blødning så er det ingen grunn til bekymring
Maia'n Skrevet 10. januar 2013 #11 Skrevet 10. januar 2013 Det var trist å høre. Håper du har det bra etter forholdene og det går bedre neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå