Gå til innhold

Noen andre som har IKM til helga? :-) Spent ja! 1 pp for oss.

Anbefalte innlegg

Nei, liker ikke blod! Huff.. vanskelig å tolke.. har ikke menssmerter, og pleier å få mensen på morgenen, rødt med en gang og menssmerter.. hmm..

Satser på tidligere strek hos deg i morgen! :)

LanzaroteJenta: du kan vel teste i helga du da? :) hold oss oppdatert ja!:)

Fortsetter under...

Annonse

Ikke bra... :-/ Fikk TR natt til fredag. :-( på dag 25 i syklus. Så her er det kluss i systemet... Begynte nesten å gråte når jeg så blodet, blei så skuffa. Glad det bare er ei uke til kjæresten kommer hjem så jeg kan få litt trøst..... :'(

Annonse

Hei!

Så godt å lese om fler som har det som meg selv!

Sluttet på pilla i november, og begynte "babylaging" etter siste mensen i desember. Hadde eggløsning 6, januar og fant spor av blod nøyaktig en uke før mensen som jeg håper var en festeblødning, for det var ikke mensen! Så nå er jeg så SPENT!!!!! Mensen eller ikke på søndag 20. jan!

Har veldig vondt i korsryggen og blir ellers veldig fort sulten etter å ha spist. Mye stikking og krampeaktig under magen der, og ellers treg mage.

Jeg har blitt så ekstremt oppmerksom på kroppen min og kjenner sånn etter. Så jeg er usikker på om jeg egentlig hadde kjent det samme om jeg ikke hadde prøvd å bli gravid, for da er jeg så uoppmerksom.

Merker jeg har lest så mye om graviditet at jeg tror nok jeg kan kjenne "alle" symptomene om jeg vil, bare fordi jeg så gjerne vil bli gravid NÅ! Om dere skjønner... Eller så kanskje det er pilleslutt som forandrer pms..

Så slitsomt å være jente.. Tenker og analyserer ALT for MYE! :-p

Anonym poster: 043f22d911488f08d4886151d2450214

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...