Gå til innhold

Noen andre som har IKM til helga? :-) Spent ja! 1 pp for oss.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også ikm på lørdag, elr det er i alle fall det jeg selv tror:p jeg har hatt stikk/svie i lysken. Jeg er også spent, tiden går så sakte! Lurer på om jeg skal ta en test i morgen,vet det er tidlig, så må forberede meg på negativ! Har du prøvd lenge? :)

I dag kom den varmefølelsen! Er jo for tidlig å få sånne tegn. Eller ikke?? Kan det være at kroppen jobber på høygir for å produsere blod ol?? Venter mens om 6 el 4 dager (litt ustabil syklus) men tør ikke teste enda. Kan jeg tro at en test kanskje slår ut når jeg har så mange symptomer? :-) Er kvalm, ofte på do, sulten som en ulv og huden er pen, heteslag-følelse og har en rar murring i livmorområdet.

Mulig den kan slå ut ja.. mn vanskelig med disse symptomene altså, vi kan vel sikkert ha mange symptomer om vi tror sterkt nok på det:) jeg har ikke fått pen hud, heller motsatt fet og kvisete.. ved graviditeten i høst som endte med MA, så hadde jeg mye kviser.. har ikke dette til vanlig, bare en eller to ved menstruasjon.. da poppet det ut en ny hver dag!:/

Det er derfor jeg undrer... Huden min er så fin og det pleier den ikke være få dager før mens. Huden min bruker bli krakilsk en uke før. Blir spennende å se hvertfall. :-) Jeg venter på en pakke fra billige-tester.no. Venter til den kommer før jeg tester. Skal bare ta en dag eller to sies det. :-)

Annonse

Klart det! :-) Og det er jo ikke før til helga du egentlig kan håpe på svar. Men skjønner godt at du måtte prøve ;) Jeg tror ikke jeg klarer å vente til lørdag! Kanskje jeg tester i morgen. :-p

Tester nok i morgen jeg også!:P såg selvfølgelig på testen når jeg kom fra jobb i dag, da kunne jeg skimte en skyggestrek. Men kan ikke tro på den før den evt er positiv før tidsfrist. Har også spottet litt i dag. Ikke noe nå.

Merker ingenting i dag jeg. Litt kvalme og ekstremt trøtt bare. :-/ Humørsjuk så det rekker. Redd det er tegn på at tante er på vei. Men huden er hvertfall enda kvisefri, noe som jeg tolker som et godt tegn... :-) Hvor blir det av menskvisene liksom!? ;-)

Annonse

Jeg er superforvirra :)

Før førstemann, så hadde jeg steinkoll på mensen. Den kom akkurat når den skulle. Jeg har ikke begynt på prevensjon igjen, og mensen er når litt "rar".

Forrige mnd trodde jeg den skulle komme den 13. og den kom den 15. Denne mnd tør jeg ikke teste meg før hvertfall etter den 15. He he...

Lei av å kaste negative tester.

Har testet ja! I ettermiddag. Med vanlig cb. Fikk skyggestrek, eller spøkelse strek. Heter det det!?? Omtrent usynlig. Klarer ikke å se om det virkelig er en strek eller om jeg innbiller meg det!!! :-o Teste på nytt i morgen tidlig. :-p

Wee! Da er du helt sikkert gravid!!:) jeg derimot, ser ut til å ha fått TR!!:'( kom ferskt blod når jeg tørket meg i stad.. fadeer altså! Hold meg oppdatert:)

Er så redd før at det bare er en ønskestrek.... :-/ Håper test med morgenurin gir klarere svar! :-))) Neiii..... Vi liker ikke blod!!! :-/ Håper egget klorer seg fast inni deg!!! ;-). Det MÅ jo ikke nødvendigvis være TR.

Spennende, LanzaroteJenta! Hold oss oppdatert! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...