Gå til innhold

Flere med en uke igjen til termin, og som er utålmodige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin den 14, hadde masse sterke kynnere, og babyen ligger godt festet og ned i bekkenet. Lurer på om jeg kommer til å gå overtermin.

Flere her, som har kort tid igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin om 2 dager og etter en lang periode, der jeg har stresset med at babyen kan komme tidlig og når som helst, begynt å innse at denne karen har tenkt å være inni magen lenge. Hodet er ikke festet og færre kynnere i det siste. Så nå gir jeg opp og innstiller meg på to uker til med venting. Begynner å bli litt lei, men samtidig ok å få slappet av litt. Mye stress før jul og i romjula.

Skrevet

Termin 10 januar. Vært utålmodig og gått og kjent etter vært minste lille tegn siden nyttår. Men roet meg med det nå att det bare er kort tid til hun kommer uansett nå. Håpet hun skulle komme litt før men burde vel kanskje regnet med overtid når jeg gikk det med han første:/

Skrevet

JA! Termin 15 januar. Var så opptatt av at jeg ikke skulle føde før vi var over i 2013, men nå er jeg mildt sagt rastløs:) Ingen tegn her enda, så tror ikke jeg føder før termin. Med første ble jeg satt igang på overtid:( Med nr. 2 tok jeg modningsakupunktur samt ble strippet på termindagen, og fødte 4 dager over termin. Har ikke tatt akupnktur denne gangen, og har kun kontroller hos fastlegen så blir vel ikke strippet.

Hva gjør dere for å få tiden til å gå? Er masse å henge fingrene i (f.eks husarbeid...), men jeg er så sliten og "giddalaus"...

Skrevet

Også termin 14 , hodet e ikke festet og lite kynnere også her... Noen sammentrekninger av og til, gjerne på natt, noe jeg håper er modning. Ellers er formen fin og lite tegn til fødsel... Går nok over som jeg har gjort 2 ganger tidligere... Lykke til dere :) Jeg er sååååå spent på hvordan denne fødselen blir og str på baby :)

Skrevet

Pjasker i huset, rydder i lekene til søsknene idag, har lagd opp litt middager, går tur, kjeder meg litt, er inne her og på Facebook litt for ofte ;) sånn går dagene. Og vips så har vil vel babyer i armene våre.... Rart å tenke på. :)

Skrevet

Godt det er flere. Gikk to dager over med nr. 2. Så blir nok ikke noe før termin her heller. Familie ringer hver dag og lurer på om jeg har født. Men når har de fått beskjed om at jeg kan gå over, og at jeg RINGER de om det skjer noe. :-)

Vi må bare glede oss over at vi får en baby i januar. Og nyte tiden.. iallefall... prøøøve :-)

Jeg syr rosa gardiner til barnerommet.

Skrevet

Har termin den 15, men blir satt igang nå på torsdag. Har tenkt å bruke tiden til husarbeid og avslapning.

Den siste uka har vært helt pyton, men nå ser jeg enden av tunnelen og har fått litt energi pga det :)

Skrevet

Deilig å ha en dag og se frem til. Husarbeid og avslapning går det mye i her også.

Masse lykke til! :-)

Skrevet

Har termin den 15. og går bare å venter på at noe skal skje:) ikke særlig sannsynlig at det skjer før tiden, har ingen tegn på at noe skjer snart og det er første gang så regner med å gå over tiden:) slapper av og nyter tiden.

Skrevet

Jeg har Ul termin 14, men min termin er 09. Vet at det er den som er riktig. fikk 2 dager før sist gang så nå er jeg kjempe utolmodig. Hodet har ligger festet og langt nede i bekkenet siden før jul. Lite kynnere så jeg venter i spenning. Har vel måttet innse at jeg kommer til og gå over termin og at den kommer når den kommer. Litt slitsomt og kjenne etter hvert minste tegn. Skal til legen i morgen tenkte og spørre om han kunne kjenne etter om det er noe på gang...

Skrevet

Så spennende. Hele svangeskapet går vi å gleder oss, og trur alltid at denne babyen kommer før, også blir vi så spente mot slutten når ingenting skjer. Jeg har ganske mye kynnere nå, men har det noen dager, så har ingen forhåpninger. Har så lyst til å skjekke åpning. Men de gjør vell ikke det hvor som helst.? Gjør legen deres det?

Skrevet

Var hos gynnekologen i dag og han mente at jeg hadde termin i dag og ikke den 14. Alt så bara ut med babyen og jeg ble satt opp til overtidskontroll den 16. Han kjente på meg og jeg var moden , men hadde ingen åpning. Ble strippet. Nå er jeg kjempe spendt på om det har noe effekt. Foreløpig har det bare kommet slim og blod ut, men ingen rier.

Skrevet

Kanskje jeg skulle bestilt en sånn time jeg også. Det setter nok i gang mye. Slim og blod, er sikkert slimproppen. Jeg kan nok tenke meg at du føder innen kort tid.

Lykketil :-)

Har du mye kynnere forresten?

Skrevet

Niks ingen kynnere:( kjedeli. Håper på at det skjer noe snart. Tror det slimet/ gugget som kom ut var foster hinne. Mulig at det var noe av slimproppen.

Skrevet

Håper på det, og at fødselen da er like rundt hjørne. Vi må bare nyte tiden, nå som vi kan bestemme eget sovemønster!

4 dager igjen her, ekstremt utålmodig. Blir jo det av så mye falske veer. (Sterke kynnere)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...