Gå til innhold

YESSS!! Han tok endelig tutten :D

Anbefalte innlegg

Mini har nettopp blitt fire mnd. Jeg ha prøvd å få han til å ta tutten siden han var rundt en uke gammel pga STORT sugebehov. Prøvd alt av smokker, ja til og med hatt ørlite malt på tutten for å få han til å ta den, men nei. Men så idag da jeg skulle legge han tok han tutten med en gang jeg tok den i munnen på han :D Er enda helt i sjokk! suttet på den i 10-15 min før han sovnet. Hååper han fortsetter slikt :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144006796-yesss-han-tok-endelig-tutten-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra :) den er gull verdt.

Gutten vår på 3 mnd elsker sutten sin. Begynte da han bar 6 dager gammel.

Men tok LANG tid å øve. Tror han var sånn 6 uker før han begynte å like den. Blir bedre og bedre.

Øv øv øv, og ikke gi opp

Annonse

Gjest -Truseløs-

Gutten min på 11 uker tar smokken, men spytter den ut igjen veldig fort. Han vil likevel ha smokken og begynner å sutre om når den faller ut eller når han spytter den ut.

Så jeg håper han vil klare å holde på den lenger - er ikke mange minuttene han klarer nå.

Gutten min på 11 uker tar smokken, men spytter den ut igjen veldig fort. Han vil likevel ha smokken og begynner å sutre om når den faller ut eller når han spytter den ut.

Så jeg håper han vil klare å holde på den lenger - er ikke mange minuttene han klarer nå.

Har du prøvd å dra litt i den mens han har den i munnen? Da må han suge "riktig" for å holde igjen. Jeg ser at min gutt noen ganger sutter smokken utover istedenfor innover på en måte,da hjelper det å dra litt i den.. noen ganger hvertfall...

Gjest -Truseløs-

Har du prøvd å dra litt i den mens han har den i munnen? Da må han suge "riktig" for å holde igjen. Jeg ser at min gutt noen ganger sutter smokken utover istedenfor innover på en måte,da hjelper det å dra litt i den.. noen ganger hvertfall...

Det kan jeg prøve!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...