Gå til innhold

PREP-kurs, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer har fått satt av en helg til prep-kurs på modum bad pga at vi har store problemer i forholdet, spesielt med kommunikasjonen. Vi er veldig glade i hverandre og klarer ikke gjøre det slutt og vil derfor prøve dette før vi gir oss. Vi har flyttet fra hverandre flere ganger og det går jo ut over barna og kan derfor ikke fortsette slik.

Noen med erfaring?

Anonym poster: d5e956c140e37d6658d36a3f29ee4f31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, jeg trodde dette var så i tiden at det var flere som skulle svare, men ingen? Ikke som vet om noen engang? Kjedelig overskrift antagelig, hehe...

Anonym poster: d5e956c140e37d6658d36a3f29ee4f31

Skrevet

For oss var det en hyggelig gratishelg med barnefri. Koste oss om kvelden med de andre deltagerene, men selve kurset hadde vi lite utbytte av. For oss var det bare flaut, rart og masse bla bla. Men så har vi ikke spesielt problemer med kommunikasjonen heller, vi ble sendt på det prevantivt.

Anonym poster: 37a3da4c16786b54cd17d7379def37ac

Skrevet

Hei. Har deltatt m mannen etter å ha fått et kursopphold gratis og i ettertid har jeg begynt å jobbe som veileder på kursene. Dette fordi jeg synes dette er et flott konsept. Vi hadde ingen problemer i forholdet, men tok det som en kjærestehelg m fordypning i hverandre. Man lærer teknikker på å kommunisere som kan føles uvant i starten, men som fort gjøres til noe individuelt og naturlig. Anbefaler PREP på det varmeste til alle i mitt nettverk og mange har deltatt. Alle har vært fornøyde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...