Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bebisen min har kalde hender og føtter.

har fått beskjed om at jeg skal sjekke bak nakken hans for å se om han er kald eller varm. og selv om han har det behagelig er hendene og føttene hans alltid kaldere enn resten av han.

er det normalt hos spedbarn eller?

Gjest <3 2012 <3
Skrevet

Det er normalt! Babyer har så lite hjerte, som riktignok pumper raskt for å få blod ut i hele kroppen, men det er slik at hender og føtter ikke har så høy prioritet - så de blir kalde.

Jeg tror ikke det gjør noe, men det hadde kanskje vært lurt å bruke ull på beina...? Det gjør jeg ihvertfall.

Skrevet

Mener jeg har lest at det er normalt. Sånn er snuppa mi også :)

Skrevet

Det er helt normalt i følge helsesøster vi går til.

Skrevet

Ja det er normalt. Baby her har også det

Skrevet

daså... bruker sokker som kommer av ved amming for han sovner så lett. men er ikke glad i ull. det er lang ermet body i bomull og go'bukse og sokker.

Skrevet

Sånn er det her også. Kalde hender og føtter. Vi bruker langermet body og strømpebukse. Sokker bare sparker hun av;)

Skrevet

Sånn er det her og, jeg bruker stort sett bare ull eller ull/bomullstøy.

Jeg har noen små strikkede votter i ull uten tommel som jeg tar på i tillegg til sokker. Første gangen jeg gjorde det sovnet hun tvert, ble mye roligere. :)

Skrevet

Det er normalt. Vi bruker dobbelt sett sokker, hun blir varm på føttene da og syns det virker deilig. Tynne bomullssokker innerst, tykkere ullsokker utenpå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...