Gå til innhold

Når fikk dere mage?! hvilket kjønn?!

Anbefalte innlegg

Jeg popper inn her nå da jeg er strax 14 uker :) jeg synes det blir vanskeligere og vanskeligere og "skjule" magen.. sikkert mye pga oppblåst, men dongeri buksene sitter ekstremt stramt :P 2 barnet mitt, men 1 gangen var det ikke slik ser ut som 4,5 mnd nå :PPP

lurer også på kjønn i samme slengen :)))

Fortsetter under...

Fikk ikke så tidlig mage sist, rundt UL tenker jeg...? Da fikk jeg gutt. Nå har jeg veldig synlig mage allerede, 15 uker på vei. Vet ikke hva det er denne gangen, men jeg trooor det er jente;) Blir spennende å se!

Med nr.1 begynte jeg vel ikke å få særlig med mage før jeg var rundt 20 uker på vei da var det jente.

Med nr.2 så kom magen litt tidligere, husker ikke helt når, men tipper rundt uke 16-17. Da var det også jente:)

Nå med nr.3 så begynte magen å titte frem allerede rundt uke 11, vi vet ikke hva det er, da h*n gjemte seg godt på ul, men magefølelsen sier gutt, så vi får bare vente og se:)

Jeg er 13 uker og jeg har fått litt mage denne uken, det virker som den bare slapp seg ut Jeg er 3. gangs og tror rett og slett magemusklene "løsnet" for føler at musklene og magefett og livmor og alt strutter,

Får på meg buksene mine så det er ikke så voldsomt da.

Annonse

Jeg er 18 uker og siste uke så har magen bare strutter mer og mer.. Så nå måtte vi si det ut til de nærmeste.. Forlk begynte å små glo litt på magen min.. :) jeg venter mest sannsynligvis en gutt.. Får svar på det på ul neste uke. :)

så spennende :) gleder meg til UL :) å si hva det blir da :) jeg har ei jente, får vite 20 februar hva det blir. de hadde ikke time før :/...

Håper på gutt, tror gutt, men blir det jente blir vi åsså glad.. spesielt storesøster :P

Uke 12 og klarer ikke å skjule magen lengere. Har fått kommentarer. Det er bare 1 der. Dette er mitt 8 svangerskap, men har bare et barn. 3 ganger har jeg mistet rundt uke 8 og da har magen vokst litt. Så vet ikke om det har en sammenheng.

Annonse

Jeg er rundt 5 uker med 3. og magen er allerede en liten bul. Men skal sies at den er oppblåst og at magen min ugravid er helt flat. Med første hadde jeg ingen mage før rundt uke 14, med 2. fikk jeg mage før jeg var 12 uker på vei. Tror kroppen min eser ut med en gang jeg skjønner jeg er gravid... Har ei jente og en gutt i skrevet rekkefølge. (Har allerede fått spm fra ei på jobb...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...