Gå til innhold

Flere som har blitt gravide med hjelp av pergo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere noen oppfølging etterpå? Skal dere ta tidlig ultralyd? Jeg vet at de som sliter mest er på etterkontroller for å sjekke egg og slikt, men jeg fikk kun en enkel kur for å stryke eggløsningen og dermed ingen kontoll etterpå. Jeg ønsker en ultralyd for å konstatere at alt er bra og se om det kan være flere enn 1. Min mor er toegget tvilling, så for min del ligger dette i familien.. Når drar dere evt ultralyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt satt opp til UL mot slutten av denne uken, som er uke 7 for meg. Har PCOS og fått eggløsning på Pergotime og ovitrelle

Skrevet

Er på min andre kur . Er blit litt dårlig av den , mye kvalme . Flere med denne erfaringen .? Skal til skjekk på mandag . Skulle gjerne vist om det går ann og finne ut av egg kvaliteten . ....!!

Har en sønn på 3 år . Men har ikke gitt opp håpet om en nr 2 .

Er sykemelt i to uker . Til neste syklus . Tror jeg skal bruke tiden til og komme i ski form .

Tar gjerne i mot noen erfaringer andre har hatt .

Great

Skrevet

Jeg har testet positivt nå på enkel pergotime.

Ingen oppfølging, men fikk UL på sykehuset pga smerter. Skal på enda en UL om ei uke. Men ikke noe kontroller av klinikken jeg fikk pergo av.

Skrevet

Hmm.. Jeg skal til legen etterpå pga andre plager, jeg får høre med henne da. Takk for svar!

Great: Kvalme kan være en bivirkning og skal visst være vanlig hvis du tar dobbel kur. Jeg tok enkel og opplevde kun en dag med svimmelhet etter pille nr 2 og murringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...