Tredjemann på vei :D Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Flere som har plagdes med det såpas tidlig? Trodde ikke det gikk an jeg, enda jeg har vært gravid to ganger tidligere... Kjenner det strammer seg nedi magen når jeg blir sliten (og skal jammen ikke mye til!) også føles det som jeg blir innmari tissetrengt samtidig. Kan det være "farlig" å få kynnere så tidlig? Altså bør jeg unngå å anstrenge meg så "mye" at jeg får kynnere? Hva skal jeg gjøre??? Har ikke en jobb hvor jeg kan slappe av for å si det sånn... Da må jeg i hvert fall fortelle de andre hva som "feiler" meg
Gjest AnneS Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 Jeg fikk dem rundt uke 9.. Tredje svangerskapet mitt også. Jeg er i uke 35 nå, og de minsket i hyppighet og styrke da jeg begynte å ta det mer med ro ca 6 mnd på vei
Tredjemann på vei :D Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2013 Jeg fikk dem rundt uke 9.. Tredje svangerskapet mitt også. Jeg er i uke 35 nå, og de minsket i hyppighet og styrke da jeg begynte å ta det mer med ro ca 6 mnd på vei Ok, så da er det sikkert ikke farlig da? Føler jeg "støter vekk" den bittelille når magen strammer seg sånn
Gjest AnneS Skrevet 7. januar 2013 #4 Skrevet 7. januar 2013 Har hvertfall gått veldig bra med meg, til tross for kynnerne
m1980 Skrevet 7. januar 2013 #5 Skrevet 7. januar 2013 Hei Jeg mener ikke å skremme deg, men sist svangerskap hadde jeg mange kynnere allerede i uke 5. Det var en veldig stressende periode for meg på jobb, og jeg tok nok ikke nok hensyn til kroppen min. Det endte med SA. Vet ikke om kynnerne var et tegn på at det skulle skje da! Aller oftest er det noe genetisk feil med fosteret dersom man aborterer tidlig har jeg forstått. Nå er jeg gravid igjen, og fikk på nytt kynnerfølelse tidlig, men nå har jeg forsøkt å høre mer på kroppen min og ikke stresse så mye.. Så langt har det gått bra, og jeg har mindre kynnere når jeg kobler av. Lykke til! Håper alt er vel og at du tar vare på deg selv
Queenmee Skrevet 7. januar 2013 #6 Skrevet 7. januar 2013 Da er det kanskje det jeg har følt omtrent hver natt når jeg ikke får sove? Merkelig blanding av slitne magemuskler (som etter du har tatt situps ca) og vanlig magevondt, som tar sats av og til, og holder på i halvt minutt i slengen over en peride på ca 10 min?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2015 #7 Skrevet 26. februar 2015 Da er det kanskje det jeg har følt omtrent hver natt når jeg ikke får sove? Merkelig blanding av slitne magemuskler (som etter du har tatt situps ca) og vanlig magevondt, som tar sats av og til, og holder på i halvt minutt i slengen over en peride på ca 10 min?Det er kynnere ja Anonymous poster hash: ca513...f44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå