Gå til innhold

Hvor er det kjekt å leie hus i Danmark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å dra dit til sommeren. Gjerne nære havet :)

Noen som vet om en bra side på intenett man kan se på hus?

Fortsetter under...

Skrevet

Vet ikke om en bra side du kan se på men vil anbefale Bønnerup i Djusland :)

Der er det en kjempe fin strand, du kan gå lang, langt uti uten at det blir dypt.

Har familie som bor der og jeg vet at det er sommerhus som man kan leie der og :)

Skrevet

Området rundt Ebeltoft.

Vi bor i Oslo, og tok fergen fra Gøteborg. Så var det et par timers kjøring til Ebeltoft. Nydelig område, med flere gode familieparker i området. Spesielt dyreparken var fantastisk :)

Skrevet

Oi begge disse plassene ser jo nydelige ut :)

Takk for tips!

Skrevet

Jeg vil også anbefale området rundt Bønnerup/Fjellerup.Det er flotte sandstrender, nok mer i Fjellerup enn Bønnerup og det er som regel lunt og varmt.

Men jeg slår også et slag for vestkysten. Der har du også fantastiske strender og en mer vill natur.

Sist sommer leide vi sommerhus i Lønstrup et idyllisk lite sted ikke langt fra Hirtshals.

Skrevet

Vil absolutt anbefale å satse på steder rundt Djursland.

Djurs sommerland er heeeeeelt fantastisk. Har vært der to år, og skal tilbake til sommeren igjen. Køpte sesongkort der sist, er jo så rimelig i forhold til her i Norge, da får man også 10% avslag på alt man kjøper i parken, enten det er mat og drikke eller suvernirer.

Gleder meg som en helt til å dra dit igjen. :-)

Randers regnskog ligger også i nærheten og er verdt et besøk.

Ev. så er det også veldig fint oppe rundt Fårup sommerland. Om du har lyst til å tenke litt alternativt og heller leie hytte ev. luksus campingvogn på plass så vil jeg anbefale Jambo Feriesenter, ligger en time fra der hvor fergene kommer i land, og bare et par kilometer fra Fårup. De har en diger lekeplass for barn, badebasseng, restaurant, butikk, iskiosk og innendørs lekerom. Kjempe flott! Så sjekk hjemmesidene deres om dette kan være noe. Ferien vår skal starte med noen uker der, før vi beveger oss ned til Djursland. :-) Men vi drar med egen vogn.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...