Frøken Ubesluttsom Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 (endret) Jeg begynner å få mer og mer sansen for navnet Jonathan. Hva syns dere om navnet? Hvordan ser du for deg at "en Jonathan er"? Er det et poppis navn? Kan liksom ikke si jeg har sett det på noen poppislister, men veit jeg hørte om mange for et par tre år tilbake som fikk navnet. Hva er finest, Jonathan eller Jonatan? Endret 7. januar 2013 av Scania
Frøken Ubesluttsom Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #2 Skrevet 7. januar 2013 Ser det blei en trykkfeil i overskriften, mener selvsagt Jonathan..
inimini Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 Jeg syns Jonatan er et kjempe fint navn:) Uten h. Føler ikke det er et poppis navn, kjenner ingen små som heter det.
Giss Skrevet 7. januar 2013 #6 Skrevet 7. januar 2013 Jeg liker veldig godt Jonathan. Sjarmerende navn som likevell er maskulint. Ser for meg en person med glimt i øyet.
Februargullet2013 Skrevet 8. januar 2013 #7 Skrevet 8. januar 2013 Vakker navn . Ser for meg en sjarmerende liten gutt . Nei synes ikke det så poppis . Synes Jonathan er penest
Mini&Meg Skrevet 8. januar 2013 #9 Skrevet 8. januar 2013 Jeg liker det ikke , syns det litt hardt og for meg er det og blir en figur.
Vårprinsessa Skrevet 8. januar 2013 #10 Skrevet 8. januar 2013 Det navnet liket jeg veldig godt:) høyt oppe hos meg! Synd ikke samboer syntes det samme
Mavat Skrevet 8. januar 2013 #11 Skrevet 8. januar 2013 Hvis jeg får gutt skal han hete Jonathan! Så jeg liker det navnet VELDIG godt
sommertiara Skrevet 11. januar 2013 #13 Skrevet 11. januar 2013 Nydelig navn som passer uansett alder synes jeg. Det er på topp 40 og har bare steget de siste årene, men det har ikke kommet helt opp enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå