Gå til innhold

Stimulering med pergotime og ovitrelle - bivirkninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dere som er blitt stimulert med pergotime 50 mg en gang daglig ca dag 3-7 i syklus og deretter satt igang eggløsning med ovitrelle... Hva ble bivirkningene? Tenker mest på tiden mellom eggløsning og mensen. Var mensen forsinket eller kom den normalt (om dere ikke ble gravide altså). Er på dag 25 nå. Venter og venter... ;)

Takk til de som svarer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ikke ha bivirkninger av Pergo, men får typiske gravidsymptomer av Ovitrelle; litt ømme bryster, litt småkvalm osv.

Har hatt litt forsinket mens ved negative forsøk, men det er antagelig fordi jeg også har gått på progesterontilskudd.

Skrevet

Takk for svar Robot. Da har jeg en forklaring på ømme bryster og småkvalme. Og når jeg leser listen over bivirkninger av ovitrelle så er det mye som stemmer på meg. Da er det bare å fortsette ventingen :)

Skrevet

Er ikke du ganske mange dpo nå da Silja? Tror otrivelle skal være ute av kroppen ca 10 dager etter du satt den. Jeg er litt testoman så hadde ikke klart å vente med å teste lenger. Krysser fingrene for at du er gravid!

Skrevet

Takk for det tidenerinne :). Er 10 dpo idag. 12 dager siden jeg satte ovitrelle. Er kjempenervøs hele tiden. Tanken på at 3 års kamp for å bli gravid kan være over er overveldende. Men har gått i fellen så mange ganger før. Så da er det bra å få satt litt lokk på forventningene. Men ønsker jeg kunne slappe av litt mer ;)

Skrevet

Ovitrellen er helt ute av kroppen etter ti dager.

Men, hvorfor ikke ta en graviditetstest? For svært mange vil den slå ut ved ti dpo, selv om en negativ test ikke betyr at den vil forbli negativ. Positiv er positiv.

Skrevet

Tør ikke teste ;). Synes en tidlig negativ test er like ille som negativ test på testdagen. Og så er jeg redd for falsk positiv test. Selv om ovitrellen ikke bør påvirke en test idag. Får se hvor lenge jeg klarer å vente :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...