Gå til innhold

Angående UL...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ordinær ul nå i romjula, og fikk se at lille gull har det helt fortreffelig inn i magen:) Alt såg bra ut og slikt men det jeg lurer på er, har dere som holder til her på 2 trimester fått vite noe om ca vekt ved fødsel når dere har vært på o.ul??

De to andre gangen så har vi fått en ca vekt som babyen ville ha når den ble født, men ikke denne gangen.. Noe jeg virkelig kunne tenkt å fått da nr.2 var 4 kg og jeg er redd for at denne ungen også ligger litt over snittet og jeg ikke akkurat ser frem til å eventuelt føde en på over 4 kg...Var hardt nok med henne på 4 kg...

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ikke vite noe om ca vekt ved fødsel :)

Skrevet

Jeg fikk ikke vite vekt på ordinær.Skal på 3d/4d denne uka og da får jeg visstnok vite sånn ca :)

Skrevet

Mener at ordinær ul er da den er siden fostrene er ganske like i str da, slik at det blir enklest mulig å sette riktig termin :) Tror nok det er ganske ekstreme tilfeller hvis de ser størrelseavvik på det tidspunktet.

Skrevet

med nr.1 så fikk jeg beskjed om at hun kom til å vere ca 3500gr ved fødsel, dette stemte veldig godt, var 3600 når hun kom, med nr.2 som er født i 2008 så fikk vi vite på ordinær ul at hun kom til å vere ca 3700-3800 ved fødsel.. så trodde det var helt vanlig å få vite dette og tenkte ikke noe over det heller nå når vi var der, rekna med at det sto på det papiret hvor tung hun kom til å vere ca :)

Skrevet

Har ikke fått vite det noen av de 2 gangene jeg har vært på ordinær ul.

Skrevet

hmm får høre med jordmor når jeg skal ditt neste gang, for jeg har skrekk for at lillegull i magen skal vere over 4 kg, hadde en veldig rask fødsel sist, tok bare 2 timer fra 3 til 10 cm, og ca 45 min med press før ho var ute..Revna ingenting, men det var ganske heavy mens det stod på.. Men dette er jo noe jordmoren min må kunne svare på.... Så jeg skal høre med henne neste gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...