siot Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Noen som vil anbefale bæresjal som de har vært fornøyd med? Evt ikke fornøyd?
blå+? Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 Jeg har ett elastisk bæresjal fra sleepy wrap. Veldig fornøyd:) Husker desverre ikke hvilken nettside jeg kjøpte det fra, da det er over 4 år siden. Men nå har jeg ihvertfall leita det frem igjen og skal brukes på lillesøster/bror!
siot Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2013 Takk blå+? . Kan skrive med det samme at jeg bor i utlandet hvor det er svært varmt, så trenger et luftig sjal
blå+? Skrevet 7. januar 2013 #4 Skrevet 7. januar 2013 på www.tettintil.no under `bæretøy` har du mange forslag til forskjellige sjal og formsydde seler
Adrianne1 Skrevet 7. januar 2013 #5 Skrevet 7. januar 2013 jeg hadde en moby wrap med førstemann, som jeg var kjempefornøyd med! Skal definitivt tas i bruk når lillebror kommer Men det sjalet jeg har er ganske tett i stoffet, så det blir kanskje for varmt? Mulig de finnes i ulike stoff, men det vet jeg ikke
Frufluffy Skrevet 7. januar 2013 #6 Skrevet 7. januar 2013 Jeg kjøpte noen elastiske sjal på lotusbarn.no og disse syns jeg fungerer godt i varmen, Har brukt dem på reise til Spania i alle fall. Stoffet er mykt og tynt og jeg liker de sjalene veldig godt.
siot Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2013 Funnet et på nett som virker bra, da det er tynnere enn de andre elastiske sjalene: sino
Aprilskatten min. Skrevet 8. januar 2013 #9 Skrevet 8. januar 2013 (endret) Sino skal være bra. Selv har jeg moby wrap og er veldig fornøyd med det, men jeg bor jo i kalde Norge. Ta en titt hos lotusbarn.no, tror det er best utvalg der. Lurer du på noe er det bare å sende eieren en epost. Endret 8. januar 2013 av Aprilskatten min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå