Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil anbefale bæresjal som de har vært fornøyd med? Evt ikke fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ett elastisk bæresjal fra sleepy wrap. Veldig fornøyd:) Husker desverre ikke hvilken nettside jeg kjøpte det fra, da det er over 4 år siden. Men nå har jeg ihvertfall leita det frem igjen og skal brukes på lillesøster/bror!

Skrevet

Takk blå+? . Kan skrive med det samme at jeg bor i utlandet hvor det er svært varmt, så trenger et luftig sjal

Skrevet

på www.tettintil.no under `bæretøy` har du mange forslag til forskjellige sjal og formsydde seler :)

Skrevet

jeg hadde en moby wrap med førstemann, som jeg var kjempefornøyd med! Skal definitivt tas i bruk når lillebror kommer :)

Men det sjalet jeg har er ganske tett i stoffet, så det blir kanskje for varmt? Mulig de finnes i ulike stoff, men det vet jeg ikke :)

Skrevet

Jeg kjøpte noen elastiske sjal på lotusbarn.no og disse syns jeg fungerer godt i varmen, Har brukt dem på reise til Spania i alle fall.

Stoffet er mykt og tynt og jeg liker de sjalene veldig godt.

Skrevet

Vet du hva sjalene heter fiolfiol? :)

Skrevet

Funnet et på nett som virker bra, da det er tynnere enn de andre elastiske sjalene: sino :)

Skrevet (endret)

Sino skal være bra. Selv har jeg moby wrap og er veldig fornøyd med det, men jeg bor jo i kalde Norge. ;) Ta en titt hos lotusbarn.no, tror det er best utvalg der. Lurer du på noe er det bare å sende eieren en epost. :)

Endret av Aprilskatten min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...