Gå til innhold

Jippi endelig 2.trimester :) (Langt og rart innlegg rett og slett)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg endelig i 2.trimester og venter no på at formen skal bli bedre :) Som sikkert mange andre håper jeg sef på at kvalmen skal forsvinne, hodepinen bli bedre og at energien skal komme seg opp igjen. Jeg venter rett og slett på den magiske uken :P Jeg vil være gravid og lykkelig sammen med familien i stedet for å være den eneste som sitter og tenker så fint "Gud jeg er så glad dette er siste gang", for å så få dårlig samvittighet for de som faktisk strever med å i det hele tatt komme dit jeg er :( Hormoner, ja det er det nok av i kroppen i hvertfall. Mannen gleder seg til å kunne vaske klær uten at jeg går og brekker meg. Ikke funnet ett eneste vaskemiddel som passer snuten min, har byttet ut alt av såper og deodoranter for alt med lukt gir meg tunge krøll. Men no ENDELIG er jeg 12+1 og jeg vet at det vil bli bedre, lenge leve tålmodighet. Litt over 6mnd til termin og jeg syntes faktisk at det har gått fort hittil, med tanke på at jeg fant ut av det allerede natt til 9dpo. Men i hodet mitt nå så er det bare den magiske uken jeg venter på og med jenten sist så var det i uke 14 og det er jo kun 2 uker til :) JIPPI :) Ble vel ett meget rart innlegg men hva kan jeg si. Lykkerus og hormonbombe og alt det der i en og samme kropp ;) Ønsker alle en fin dag og gratulerer til oss som har klart oss så langt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke uten grunn at på enkelte engelskspråklige nettsteder blir andre trimester kalt "The honeymoon of pregnancy" :)

Jeg håper at plagene gir seg snart, og at du får et fint trimester!

Skrevet

Hehe, håper kvalmen gir seg snart for deg :)

Jeg slapp unna kvalmen og fikk bekkenløsning allerede i uke 8, og i dag er jeg 14 uker og har, etter mye om og men, ringt legekontoret og sagt som sant er at det å jobbe 40% overhodet ikke fungerer, så nå håper jeg at jeg kan lære kroppen litt mer å kjenne ved å være sykemeldt, gå småturer med hundene, bassengtrening to ganger i uken og behandling hos fysioterapaut :)

Skrevet

Hehe, håper kvalmen gir seg snart for deg :)

Jeg slapp unna kvalmen og fikk bekkenløsning allerede i uke 8, og i dag er jeg 14 uker og har, etter mye om og men, ringt legekontoret og sagt som sant er at det å jobbe 40% overhodet ikke fungerer, så nå håper jeg at jeg kan lære kroppen litt mer å kjenne ved å være sykemeldt, gå småturer med hundene, bassengtrening to ganger i uken og behandling hos fysioterapaut :)

Det er så utrolig viktig å lytte til kroppen og spes når det gjelder bekkenløsning. Jeg var ikke flink til det for 6 år siden og nå har jeg ikke kunne jobbet siden 09 :( Jeg sitter igjen med kronsik bekkenledd syndrom og låst høyre side. Og siden jeg har gått så lenge med det irriterer det isjas nerven så jeg får kraftige strålinger i høyre fot og jeg unner virkelig ingen dette. No vil jeg få mitt siste barn så blir full fokus på ryggen og omskolering min neste prioritert ;) Heldigvis har vi god økonomi og stabilitet rundt oss, så for oss no er dette bedre enn om jeg tok omskolering, ny jobb for å så få siste mann og i mens da finne ut at jeg nok en gang finner feil yrke :/ No har jeg i hvertfall ett godt hjelpeapperat rundt meg :) Så ta i mot all hjelp og råd ;) Bekkenet mitt er på akkurat samme måte som det alltid er. Har gode og dårlige dager heldigvis :)

Skrevet

Hurra for deg :) er så deilig å komme inn her :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...