Gå til innhold

Dere som skal på ul denne uken og fremover....

Anbefalte innlegg

Jeg må spørre: Fikk time til ordinær UL 3.april i posten i går, er da 19 uker. Jeg syns det er litt lenge til, vil så gjerne se om knøttet har det bra før den tid... Er det andre som har bestilt UL privat evt rundt uke 12-14, uten å mistenke at noe er galt? Kroppen min er ikke helt til å stole på, så jeg må ærlig innrømme at jeg er litt redd for å komme til ordinær UL og noe er veldig galt, f.eks at knøttet ikke har det så bra/har slutta å vokse... Kanskje litt paranoid tankegang, men ja, er dessverre ikke til å unngå når man tråkker seg ihjel her i heimen pga sykemelding... :(

Fortsetter under...

Jeg må spørre: Fikk time til ordinær UL 3.april i posten i går, er da 19 uker. Jeg syns det er litt lenge til, vil så gjerne se om knøttet har det bra før den tid... Er det andre som har bestilt UL privat evt rundt uke 12-14, uten å mistenke at noe er galt? Kroppen min er ikke helt til å stole på, så jeg må ærlig innrømme at jeg er litt redd for å komme til ordinær UL og noe er veldig galt, f.eks at knøttet ikke har det så bra/har slutta å vokse... Kanskje litt paranoid tankegang, men ja, er dessverre ikke til å unngå når man tråkker seg ihjel her i heimen pga sykemelding... :(

Heisann! jeg var på privat UL i Stavanger, hadde ikke noe mistanke om at det var noe gale hadde bare lyst til å se at alt var i orden og at det var noe der;) så det er bare å bestille hvis du føler for det eller har lyst!!;)

Jeg skal og på ul i dag 10+5... Er ikke før 15.30 i ettermiddag! Kjenner dette blir en lang dag.... Har sommerfugler i magen! Var på ul 6+0 og så ett lite hjerte! Er så spent på om alt er i orden fortsatt! Lykke til bambine33!

Annonse

Samme her! Så en liten baby på 5 cm! I følge mens termin er jeg 10+5 men ble i dag målt til 11+4! Så får sa hva jeg lander på på ordinær ul! Nå har vi fortalt det til ungene! Og de er helt i hundre... Ikke lett å få dem til å sove i kveld;) er bare lykkelig nå!!!

jeg er tredjegangs gravid, og skal også denne gangen på privat ul i uke 12, og 3D i uke 28 eller noe. Det er ikke farlig å ta ultralyd, og jeg vil unne meg et par snik-titter :) greit å følge med om ting ser bra ut også. Er det noe galt vil jeg vite det så tidlig som mulig!

Annonse

Jeg var på UL idag å fikk se en liten bamsemums <3 Er 9+2 idag, å lilleputten i magen bevegde seg til å med for oss! Hæææærlig! Hjerte banket å alt så normalt å fint ut! Fikk med masse bilder , et par i 3D og:)

Gleder meg allerede til neste gang jeg får hilse på knøttet igjen!

Jeg skal på tidlig ul på torsdag, er da 10+3, og jeg gleder meg såå !! Dette er vårt andre barn, og jeg merker at jeg er mer nervøs for om noe er galt denne gangen..så jeg håper at alt er som det skal..er veldig spent.. :)

Jeg var på UL i dag, og ble målt til nesten 12 uker. Tar det med en klype salt, da jeg vet tidspunkt for unnfangelsen (som tilsier at jeg er maks 11+2). Men alt så bra ut! Den lille så liksom så stor og ferdig ut, synes jeg! Av en eller annen grunn var jeg forberedt å se en liten klump (selv om jeg har vært på tidlig UL med de tre andre barna også...) Moro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...