Gå til innhold

Dere som skal på ul denne uken og fremover....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært kjææææmpe kos hvis dere oppdaterte hvordan deres tidlig ultralyd gikk her på tråden :)Selv skal jg på tirsdag og grugleder mg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg skal på 3D/4D på fredag og jeg gleder meg helt utrolig mye!!! :D

Hvor langt er du på vei? :)

Endret av IceNose
Skrevet

Jeg skal på 3D/4D på fredag og jeg gleder meg helt utrolig mye!!! :D

Hvor langt er du på vei? :)

Heisann :) Jg ifølge mg selv er akkurat 8+0 i morgen på ul dagen. Hva md dg da :)

Skrevet

Eg skal i morgen 8+4 :) grugleder meg veldig eg og!

Skrevet

Jeg ser jeg er liiiitt lengre enn dere ;)

Jeg er 28+4 idag :)

Er det første barnet deres?Vårt første! :)

En helt UTROLIG følelse å gå på den første ultralyden!! <3 Gled dere :D

Skrevet

Jeg var i dag.. alt var bra med minin... 19 ml lang = 8+3... Kunne se noen små bevegelser. Fantastisk godt å vite at alt står bra til (har hatt blødninger) :)

Skrevet (endret)

Jeg var i dag.. alt var bra med minin... 19 ml lang = 8+3... Kunne se noen små bevegelser. Fantastisk godt å vite at alt står bra til (har hatt blødninger) :)

Så morro da :) Endret av Urwa
Skrevet

Fredag som kommer her. Er da 7+6. Har litt panikk, kjenner meg ikke gravid annet enn at puppene holder på å sprenges, så tror liksom ikke det er noe der...

Skrevet

Jeg var i dag. 11+6. Det gikk velig bra. Knerten sov, men så tydelig hjerte aktivitet

Dette er mitt 8 svangerskap. Har bare 1 barn. Så det har vært tøft så langt. Nå kan jeg senke skuldrene litt.

Skrevet

Fredag som kommer her. Er da 7+6. Har litt panikk, kjenner meg ikke gravid annet enn at puppene holder på å sprenges, så tror liksom ikke det er noe der...

Lykke til :) Jg var i dag, og dt var en koslig opplevelse :)
Skrevet (endret)

Jeg var i dag. 11+6. Det gikk velig bra. Knerten sov, men så tydelig hjerte aktivitet

Dette er mitt 8 svangerskap. Har bare 1 barn. Så det har vært tøft så langt. Nå kan jeg senke skuldrene litt.

Såååå bra at Knerten var frisk og fin. :) Lykke til :) Endret av Urwa
Skrevet

Eg har og vært på ul i dag :) ble målt til 8+2 og såg hjerteaktivitet og små bevegelser! Det var godt :) senke skuldrene litt!

Skrevet

Eg har og vært på ul i dag :) ble målt til 8+2 og såg hjerteaktivitet og små bevegelser! Det var godt :) senke skuldrene litt!

Ååååå :) :) :) Jg har oxo vært på ul i dag, og jg var 8+6. Jg så hjerteaktivitet, mn ikke no bevegelse da :) :)
Skrevet

Hehe, kjenner til følelsen, hadde forberedt meg til at han ikke skulle finne noe på UL i dag (tirsdag), for jeg kjente ikke så veldig mye annet enn pupper som dreper meg :P Jeg var 6+6, lille spiren var 9 mm med et sterkt hjerte! Hadde som sagt forberedt meg på ingenting, så overraskelsen over å se det lille hjertet slå var enorm!! Ønsker deg masse lykke til på fredag, og satser på at overraskelsen er den samme for deg! ;)

Skrevet

var også på ultralyd i går :) er i dag 9+6 og det var tydelig ett lite menneske der inne med god bevegelse. :) Er min tredje ul så langt. . Syns det er like skummelt hver gang. . :) Får god oppfølging pga spor av blod. Masse lykke til alle sammen.

Skrevet

Eg ska i morgen, kvir meg som bare det fordi jeg skal gå alene :/ mannen er på jobb å eg vil ikke si det til noen i familien siden jeg ikke er sikker på at alt er bra :( har fortalt det til en venninne men vet ikke om jeg vil spør om hun skal vere med, vi er ikke sånn veldig tett og jeg skal nok ha invendig ul, hva ville du gjort?

Skrevet

Jeg dro alene både når jeg mistet og nå sist. Mannen ville ikke bli med, å det er greit for meg. Kan jo ikke tvinge mannen.

Men begge deler gikk fint, så jeg drar alene neste gang også om jeg må det.

Skrevet

Jeg skal i morgen. Oppdaterer etterpå:)

Skrevet

Jeg var i dag, 8+1 og det var kjempehærlig å se to små nurk som målte neste 17 mm <3 Lykke :)

Skrevet

Eg ska i morgen, kvir meg som bare det fordi jeg skal gå alene :/ mannen er på jobb å eg vil ikke si det til noen i familien siden jeg ikke er sikker på at alt er bra :( har fortalt det til en venninne men vet ikke om jeg vil spør om hun skal vere med, vi er ikke sånn veldig tett og jeg skal nok ha invendig ul, hva ville du gjort?

Jeg har stort sett vært alene. Barnevakter langt unna om det er på kvelden. Mannen jobber en halvtime unna og vil ikke ta fri midt på dagen. Det har gått veldig fint det. Jeg har ul hver annen uke på grunn av 6 tidligere spontanaborter.

Skrevet

Jeg skal i morgen. Oppdaterer etterpå:)

Venter :)
Skrevet

Da er ultralyd overstått og nå ble jeg litt forelsket;) var en liten knøtt på 3 cm som sparket og rørte på seg! alt så bra ut og den hadde det som plommen i egget!! fikk med meg både 3D bilder og vanlige bilder! Er 9+5 i dag og det så ut som et mini menneske med en puls på 167!!;) åhhh dette er bare så gøy!! gled dere som skal!!

Skrevet

Da har jeg også vært på (veldig) tidlig ultralyd.

Er 6-7 uker, hun ville ikke si noe nøyaktig, og så et bankende hjerte.

Skal tilbake for ny ul om tre uker, så får vi sett litt mer av hva som skjuler seg der inne. Enn så lenge lever det i alle fall :)

Skrevet

Hehe, kjenner til følelsen, hadde forberedt meg til at han ikke skulle finne noe på UL i dag (tirsdag), for jeg kjente ikke så veldig mye annet enn pupper som dreper meg :P Jeg var 6+6, lille spiren var 9 mm med et sterkt hjerte! Hadde som sagt forberedt meg på ingenting, så overraskelsen over å se det lille hjertet slå var enorm!! Ønsker deg masse lykke til på fredag, og satser på at overraskelsen er den samme for deg! ;)

Ja, et var en hyggelig og positiv overraskelse med god hjerteaksjon :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...