Gå til innhold

Reiser til Klinikk Hausken for nysamtale og evt hysteroskopi :)

Anbefalte innlegg

Etter 4 offentlige forsøkt ved St.Olavs + snart over ett år uten noe forsøk, har vi endelig bestemt oss for å reise til Haugesund.

En gynekolog fant ut i høst at jeg har en todelt livmor, altså en skillevegg. Legen på Klinikk Hausken mente at denne bør fjernes. Så vi skal til nysamtale og evt hysteroskopi den 17.januar :)

Blir spennende :) synd denne veggen ikke er blitt oppdaget tidligere, etter 4 ivf forsøk bl.a.

Men, men.. Vi er ved godt mot og håper Klinikk Hausken kan hjelpe oss :)

Lykke til alle sammen :) stå på :)

Fortsetter under...

Lykke til! Vi er snart i samme båt. Etter 2 år på st.olavs og noen graviditeter som endte opp i en SA og en MA har vi 3 egg igjen og tipper at det kan bli et siste fryseforsøk der før vi drar til Hausken ;) Jeg lurer veldig på hvordan er det med ultralyder på Hausken om man bor langt unna, må man dit eller tar man dei ved det lokale sykehus eller hvordan er det oppleget?

Annonse

Gjest usababy

Vi holder til på Hausken, og har ganske lang reisevei.

De er såå hyggelige de som jobber der, vi føler oss veldig godt ivaretatt. :)

Ul tar jeg i nærmeste by her vi bor, reiser kun til Hausken for første samtale, uttak og innsett.

Hausken samarbeider med Radisson sas-hotellet ved klinikken, der får dere overnatting med frokost og middagsbuffet til 800 kr. Kjempeflott tilbud! :)

Vi pleier å overnatte i forbindelse med uttak og innsett pga reisevei, da kan vi slappe av på hotellet til en overkommelig pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...