Gå til innhold

For en herlig lyd!! <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjorde et forsøk til i kveld med min Angel Sound..

Og jeg fant endelig hjertelyden!! Svakt men herregud for en fart!

Lykke å vite at babyen min lever enda, lell om jeg har blødd.. <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre, bra å ikke gi seg :)

Akkurat nå føler jeg meg ikke gravid og skulle gjerne ha hatt en bekreftelse selv :)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Ja det må være en herlig lyd! Gleder meg til å få min doppler snart! :)

Skrevet

hadde ikke turt... tenk om jeg ikke fant lyd, og stresset i hjel, bare for å finne ut at alt er bra.. næææh tror jeg lar jm ta seg av det der...

Gjest Trulte med to små
Skrevet

hadde ikke turt... tenk om jeg ikke fant lyd, og stresset i hjel, bare for å finne ut at alt er bra.. næææh tror jeg lar jm ta seg av det der...

Ja det er jo en sjanse å ta mht om man ikke finner hjertelyden, men for oss som sliter litt med blødninger så kan man jo ikke løpe ned legevakten hver dag man ser antydning til blod, så da er det lov å håpe at angelsound kan gi et betryggende svar ;)

( Høres ut som en reklame dette ;) )

Skrevet

Angelsounds er virkelig genial, er så glad for at du til slutt fant hjertelyden Liljeduft!

Skrevet

Jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den.

Men jeg var veldig innstilt på at det kunne ta lang tid før jeg kom til å finne hjertelyden (ikke før uke 16-17 egentlig). Det tror jeg gjorde at jeg klarte å holde meg fint rolig om jeg ikke fant noe annet enn min egen puls :)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg fikk min doppler i dag og jammen fant jeg ikke hjertelyden til min kjære lille venn <3

Rask og fin :)

Jeg hørte min egen hjertelyd, men hørte den var for sakte til å være babyens og kjente også at pulsen slo i takt med hjerteslagene mine, så da var det greit å kjenne forskjell på mor og barn.

Slapper bedre av nå!

Skrevet

en av verdens beste lyd,er tror jeg det faktisk må være ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...