Liljeduft Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Gjorde et forsøk til i kveld med min Angel Sound.. Og jeg fant endelig hjertelyden!! Svakt men herregud for en fart! Lykke å vite at babyen min lever enda, lell om jeg har blødd.. <3
Frufluffy Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Så godt å høre, bra å ikke gi seg Akkurat nå føler jeg meg ikke gravid og skulle gjerne ha hatt en bekreftelse selv
Gjest Trulte med to små Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 Ja det må være en herlig lyd! Gleder meg til å få min doppler snart!
Mammatil2+lillespire<3 Skrevet 7. januar 2013 #4 Skrevet 7. januar 2013 hadde ikke turt... tenk om jeg ikke fant lyd, og stresset i hjel, bare for å finne ut at alt er bra.. næææh tror jeg lar jm ta seg av det der...
Gjest Trulte med to små Skrevet 7. januar 2013 #5 Skrevet 7. januar 2013 hadde ikke turt... tenk om jeg ikke fant lyd, og stresset i hjel, bare for å finne ut at alt er bra.. næææh tror jeg lar jm ta seg av det der... Ja det er jo en sjanse å ta mht om man ikke finner hjertelyden, men for oss som sliter litt med blødninger så kan man jo ikke løpe ned legevakten hver dag man ser antydning til blod, så da er det lov å håpe at angelsound kan gi et betryggende svar ( Høres ut som en reklame dette )
charnelle Skrevet 7. januar 2013 #6 Skrevet 7. januar 2013 Angelsounds er virkelig genial, er så glad for at du til slutt fant hjertelyden Liljeduft!
Liljeduft Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2013 Jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den. Men jeg var veldig innstilt på at det kunne ta lang tid før jeg kom til å finne hjertelyden (ikke før uke 16-17 egentlig). Det tror jeg gjorde at jeg klarte å holde meg fint rolig om jeg ikke fant noe annet enn min egen puls
Gjest Trulte med to små Skrevet 8. januar 2013 #8 Skrevet 8. januar 2013 Jeg fikk min doppler i dag og jammen fant jeg ikke hjertelyden til min kjære lille venn <3 Rask og fin Jeg hørte min egen hjertelyd, men hørte den var for sakte til å være babyens og kjente også at pulsen slo i takt med hjerteslagene mine, så da var det greit å kjenne forskjell på mor og barn. Slapper bedre av nå!
Liljeduft Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #9 Skrevet 8. januar 2013 en av verdens beste lyd,er tror jeg det faktisk må være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå