Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå føler jeg meg litt desperat! Jenta mi er 6 uker, og siden halv ni idag har hun sovet en time! Det er bare en time iløpet av elleve timer og hun sover fortsatt ikke, men er overtrøtt og øynene går som om hun hat tatt seg en real dose stimulerende midler. Vi var hos svigers i romjula og da var hun helt lik, sov ingenting hele dagen! Er det flere som har opplevd dette? Hva gjør jeg galt? Hun har sovnet flere ganger, ved puppen eller når vi bysser, men med en gang hun legges ned våkner hun igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144006398-s%C3%B8vnl%C3%B8s-6-ukers-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min var også litt sånn (lakenskrekk). Sov helst enten i våre armer eller i dobbeltsenga med meg. Mange barn som er så små trenger denne nærheten for å føle trygghet, så det er nok bare et innstinkt fra hennes side. Hva med å la henne sove i armee dine å kvelden, mens du ser på tv med lav lyd eller noe... og så legger hun seg med deg på kvelden? Vi drev med dette i flere måneder, og har fått en veldig trygg og fin gutt. Krever mye av dere, men vinningen i barnets trygghet er stor;)

Jeg tror hvertfall du må la henne få sove der hun klarer (i ermene dine/på brystet ditt el) til hun har kommet forbi overtrøtt-stadiet,så kan det hende dere kan legge henne som vanlig igjen. Jeg sliter veldig med å få vår til å sove hvis han har blitt overtrøtt. Bruker du bære-tøy av noe slag? Vår sover noen ganger best i meitai bæresele mens jeg støvsuger el står under kjøkkenvifta...

Lykke til! Håper hun sovner snart!

Ja hun sover i armene mine hver natt, så det pleier å gå bra og hun virker veldig trygg ellers. . Men igår var hun helt på styr, stakkars. Hvis hun er sånn idag skal jeg sitte med henne uten å prøve å legge henne slik du sier, Apple. Også får jeg prøve å sitte med henne i kveld til jeg legger meg. Forsøkte det igår også, men da småvåknet hun hele tiden. Tusen takk for svar!:)

Vi har også hatt 2 slike dager,var usikker på om det var luftsmerter han strevde med.Endte ihvertfall opp overtrøtt,og det var jeg også!! Jeg la han i vogna,og så gikk vi tur.Da sovna han omsider.Og neste dag gjorde han ikke annet enn å sove og spise,så da følte jeg meg nesten "arbeidsløs".Bare satt og venta på at han skulle våkne:-)

Annonse

Min er slik nå. Han våknet klokken 02 i natt og har fortsatt ikke sovnet. Han sovner om jeg bysser han eller støvsugern står på. Legger jeg han ned våkner han med et vræl.

Han har hatt flere bærsje bleier det siste døgnet så usikker på om det er luftsmerter som holder han våken.

Men han er mye våken om natta og sover som en stein på dagen ellers så tenkte å prøve å snu døgnet på han om det gå på så små.

Jeg blir tullete av for lite søvn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...