Jente-86 Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Er det noen av dere som har opplevd å være øm nederst i magen rundt uke 13? Det kommer og går og merkes mest hvis jeg trykker lett der eller må bruke de nedre magemusklene.
Berlinerbolla Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 I alle mine svangerskap har jeg de første månedene (igrunn til magen har poppet skikkelig) vært plaget med murringer og magen/området der livmoren vokser har kjentes stiv og støl ut. Normalt for meg og er bare livmoren som vokser og strekker på seg:)
Håperpåønskebaby Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 Jeg har vært øm og vond nederst i magen helt siden uttak og innsett, og foreløpig gir det seg ikke (14 uker nå). Men minien har det bra da
Gjest Trulte med to små Skrevet 7. januar 2013 #4 Skrevet 7. januar 2013 Jeg er 13+5 og har spesielt de siste dagene hatt "mensmurringer" i magen, mer enn på lenge, men satser på at alt er som det skal. På UL i forrige uke var alt bra med den lille <3 Jeg er også tidvis øm helt nederst i magen.
Lykkeligmed2 Skrevet 7. januar 2013 #5 Skrevet 7. januar 2013 Tror det kan være flere årsaker, jeg har enkelte ganger hatt en del voksesmerter og da også fått forklart at det kan være ligamentene som holder i livmoren som strekkes.
Frufluffy Skrevet 7. januar 2013 #6 Skrevet 7. januar 2013 Jeg har litt stølhetsfølelse og føler meg litt øm tiltider og er snart 13 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå