Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Er det flere som blir tørst og kjempe trett når dere ammer? Jeg sliter med å holde øya åpen når jeg ammer...
peanutts82 Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 haha.. som å lese om meg selv. jeg må alltid ha en vannflaske ved siden av meg klar før jeg begynner å amme. hvis ikke blir jeg skikkelig tørst og tørr i munnen. er trøtt 24/7 men øynene mine går igjen og igjen når jeg ammer. disse hormonene asså....
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2013 Hehe. Fint jeg ikke er alene. Kjennes ut som titanic hviler på øyelokkene mine når jeg ammer.. En vakker dag sovner jeg nok av!:-P
Smurfebaby Skrevet 7. januar 2013 #4 Skrevet 7. januar 2013 Samme greia hos meg. Har stor vannflaske med meg uansett hvor jeg er, drikker som om jeg ikke har smakt vann på mange uker under amminga Synes trøttheta er blitt litt bedre nå når jeg ammer på dagtid, snuppa er 4 uker, men om natta kjemper jeg en hard kamp mot øyelokka de glir igjen rett som det er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå