Gå til innhold

Hvilken størrelse bruker deres små på rundt 20 mnd i klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jenta mi bruker 92 og 98. Hun er lang i beina (og lang for alderen sånn generelt), så må ofte kjøpe 98 i bukser. 92 passer hvis de er store i str. I overdeler går det ofte greit med 92.

Endret av Honningmelon
Skrevet

Min gutt er straks 19 mnd, og her har vi nettopp tatt frem klærne i str 86. Eller han har brukt bukser i str 86 en liten tid, men nå har jeg funnet frem resten også.

Skrevet

92 i bukser. Når det gjelder gensere så er det alt fra 92-104. Hun er bred over ryggen og det er ikke noe særlig når de er trange. Stort sett bruker hun 92.

Skrevet

Må ha 92 i bukser, og bruker 86/92 i gensere :) (dette har han gjort hvertfall 10mnd siden han var litt tjukkas som bitteliten.. ;) ) Er 19 mnd nå.

Skrevet

Min er 20 mnd og bruker 86. Hun har brukt 86 i bukser en stund, selvom 80 også går. I overdeler bruker hun 80 og litt 86 :)

Skrevet (endret)

Min jente bruker hovedsaklig 80 og 86. I noen merker er 86 for stort, mens 74 fortsatt passer.

De aller fleste ullbodyene hennes er str 70 el 74.

Endret av Babyønske - har 2 små gull
Skrevet (endret)

Min bruker 98-104 i overdeler og 92-98 i bukser. Lang, med en ganske rund mage ;-) jente, litt over 20 mnd

Endret av Valiana
Skrevet

Så det er flere med lange barn :-) Trodde jenta mi var i overkant som må ha 98 i bukser, jeg. Hun er tynn da, så sliter litt med at de blir litt vide i livet.

Skrevet

Jenta vår er 21 mnd og bruker 80 - 86 i klær. Hun har alltid vært lita og spe.

Gjest sussie77
Skrevet

Min jente er 19 måneder og bruker 86 og 92 i klær.

Skrevet

Datteren min er 20mnd og bruker 92 i klær.

Skrevet

Tulla er 19 mnd og str varierere med klær og merke...

Hun har Nøstebarn-klær i str 74 som passer, mens andre ting str 86 som begynner å bli litt for lite....

Til jul ønsket hun seg klær i str 92 og det hun fikk passer fint, og vil gjøre det noen måneder fremover.

Så 74-92 blir vel svaret:)

Skrevet (endret)

Muffin er 21 mnd gammel og bruker str 86. Det har han gjort siden han var 7 mnd gammel :P Eller, i overkroppen er vi faktisk over på str 92 nå men han er bra kort i beina og str 92 i bukser blir aaaltfor langt.... Så str 86/92 da :)

Endret av Madolyn&Muffin
Skrevet

Da hun var 20 mnd brukte hun en blanding av 92 og 98, nå som hun er 2,3 år bruker hun mest 98. Storesøster var litt mindre av seg, så hun brukte str 80-86 på den tida.

Skrevet

Stort sett 86. Har funnet fram klærne i 92 og de passer greit, men det gjør klærne i 86 også.

Skrevet

Frøkna her er 21 mnd i dag og bruker 86 i det meste. Har en del 92 i skapet, men ikke alt som er i bruk ennå..

Skrevet

21 mnd er min jente og bruker 86 og 92 :)

Skrevet

21 mnd og han bruker 80 og 86 ;)

Skrevet

20 månder og bruker 86, ,men har fremdeles noen plagg i 80, og kan bruke noe i 92.

Skrevet

Jenta mi er 20 mnd og bruker for det meste 86 i klær, men 80 går enda.

• 1 måned senere...
Skrevet

92/98 kommer ann på hvilket merke det er. Har ei kjempelang og tynn jente. Så det meste passer bra i lengden men er kjempestort i bredden.

Skrevet

Snuppa mi er 18 mnd, blir 19 mnd nå i mars ;-) hun bruker stort sett 86 i det meste av klær men har også noe i 92. Her har vi også pråblem med at klærne er alt for vide selv om de passer i lengden, men sånn blir det når man hat tynne småspiste barn ;-)

Skrevet (endret)

Muffin er nå oppe i str 92, tjoho!! :D Litt rart å ha en gutt som måtte opp i str 86 når han var 7 mnd gammel og som deretter har hatt samme str i 15 mnd... Tightsene han lærte seg å rulle og krabbe i passa fremdeles (med et nødskrik) når han løp rundt her og kombinerte både 3 og 4 ord forleden dag :P Men, som sagt, nå passer endelig str 92. Stooor gutt på 22 mnd! hehe

Endret av Madolyn&Muffin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...