Februargullet2013 Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Har 4 uker igjen, eneste jeg plages med er en del nedpress og mye halsbrann på nattan,men stort sett veldig storform,så kan ikke klage egentlig . hva med dere?
rød Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Samme her. Endelig kjøpt tabletter mot halsbrann nå. 8 dager til termin. Hetetokter på kveld og natt og varm i kroppen generelt. Uvant for meg som alltid fryser... Merker at det er tungt og det nærmer seg slutten..
FruBlom:-) Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 Jeg har : - mye nedpress - menssmerter ( mest på morningen når jeg våkner) - Stikninger - Kynner ( de er litt mer intense til tider nå, jeg kan kjenne at de jobber seg opp, men ikke vonde) Jeg er 35+3 idag =)
johanna89 Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 Jeg har : - mye nedpress - mye kynnere - mensensmerter, mest på kveld og natt. - litt halsbrann men har blitt flinkere å tenke over hva jeg spiser. - kjenner det litt i ryggen, men ikke til å klage over Så to terminer, en 23 januar og 28 januar, så blir spennende å se når han kommer. =)
jaaada Skrevet 6. januar 2013 #5 Skrevet 6. januar 2013 Kjenner bekkenet litt men ikke noe som hemmer. Blir fort anpusten og om ettermiddag/kvelden føles det som om lungene at mindre kapasitet og synes det er tyngre å puste. Hadde ikke det problemet med de to første Kjenne jeg begynner å bli tng forran og automatisk lener meg mer bakover;) Er uke i 31
Februargullet2013 Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2013 Bra de fleste har det ganske fint. Uff bekkenet høres ikke godt ut,glad jeg har slippet unna det,men kan kanskje enda komme, er jo 4 uker igjen.
Sommerfugl78 Skrevet 7. januar 2013 #7 Skrevet 7. januar 2013 Jeg ble sykemeldt i dag. Skulle egentlig jobbe 2 1/2 uke til. En lettelse, for jeg synes alt er så mye tyngre. Blir sliten og anpusten av "ingenting". Og holder jeg på litt for mye med noe blir jeg helt utkjørt. Ellers er det litt bekkenplager, åreknuter, kynnere, kløe, strammm magehud, vond rygg om morgenen. Er 34+6. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå