Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jenter!! Nå er fødselen i gang! Før jeg fikk pillene var jeg allerede2 cm åpen! Fikk to piller i skjeden kl kvart over 10! Begynner å gru- glede meg veldig! I følge jordmoren kommer jeg til å føde om ikke alt for lenge! Først var jeg ganske sikker på at jeg skal ha epidural, men etter at jordmoren sa at jeg ikke trenger det og at fødselen kan bli mye bedre og raskere uten, har jeg ombestemt meg. Jeg skal kun ha lystgas:)

Gledet meg kjempe masse til å lille nurket mitt! Kommer

Med mer info snart! Følg godt med;D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144006130-jeg-skal-f%C3%B8de-n%C3%A5-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Nå er lille nurket mitt i verden ! Hun ligger inn til meg og suger melk fra puppen! Kjempe flink jente som er glad i mat! Hun har sugd melk fra puppen i snart 5 min! Utrolig stolt og sliten mor! Jeg ble flyttet til fødestuen kl ca 19:00. På vei dit begynte de sterke riene. Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg eller hva jeg skulle gjøre! Hadde det helt forferdelig vondt, med en støttende lillesøster som var med på fødselen var utrolig! Hun støtta meg under den værste tiden ( riene) maserte korsryggen min! Det beste av alt er at fødselen ( fra da riene kom til barnet var ute) tok det bare 55 min ! Heldige meg ! (Bank i bored) . Jenta mi er 53 cm og veier 3530g!

Alt det jeg har gått gjennom i 9 mnd er så verdt det! Masse lykke til til dere som venter barn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...