Gå til innhold

Laktoseintoleransen er vekk!

Anbefalte innlegg

Jeg akkurat gått inn i 2.trimester. Har vært laktoseintolerant siden tidlig i puberteten. Etter at jeg ble gravid har jeg oppdaget at intoleransen i praksis er borte! Noen som har opplevd det samme? Gleder med til å spise is til sommeren i alle fall :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144006112-laktoseintoleransen-er-vekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi! Så grei "bivirkning" av graviditeten da!

Jeg har hatt allergi mot en del ting siden jeg var barn, dyr, blomster osv, men dette har vært veldig bra fram til jeg ble gravid.

Juletreet ble kastet på hodet ut på nyttårsaften da jeg fant ut at det var det jeg reagerte sånn på, og plutselig får jeg utslett og småblemmer når jeg koser med den ene hunden vår...

Håper jo at det kan gå over senere i svangerskapet eller når den lille er ute...

Det er visst mange som blir "friske" av kroniske sykdommer i graviditeten...for så at det kommer tilbake etter fødsel...! Gjaldt tarmsykdommen til min beste venninne også! Så spis litt is nå også, i tilfelle sommeren kommer etter fødsel :-)

Et par dager til jeg hører til her, men bare nå titte innom :P

Min glutenintoleranse (ikke cøliaki) er blitt mye, mye bedre!:-O Deilig, siden lyst brød er det eneste som har hjulpet på kvalmen :P

(Skal sies at jeg ble mye verre etter at jeg fikk mitt første barn enn jeg var før, håper det ikke blir sånn denne gangen :( )

Endret av Nurk er velkommen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...