Gå til innhold

har alle råd til dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine barn har langrennsski største arvet når hun var 3, minste fikk sine i år (hun er 4) de er like lange da minste er stor for alderen og største er liten så de kan ikke arve fra hverandre.

Jeg fikk tak i brukte ski og staver til 50 kr på et bruktmarked nye hadde jeg ikke hatt råd til.

De deler akebrett, pluss har noen rompe akebrett,vi eier ikke spark, skøyter får de når de blir et par år større om interessen er der.

Mine har sykler men av billige typen samt en dyrere som er arvet. Hadde vi syklet lange turer ofte så hadde jeg lagt mer penger i det men siden det ikke gjøres så venter jeg med det til de blir noen år eldre.

Så har de sparkesykler, det er i hovedsak disse som blir brukt.

Barna har heller ikke mye eller dyre leker, men de har nok som det er. Er ikke bare penger som gjør at jeg holder antallet nede.

De har nettbrett, det vil si jeg har 2 og de får bruke de. De har ikke fått de som sine, men dette er ikke ipad, det er en billigere versjon kjøpt i utlandet så det kostet meg ikke mange hundrelappene per.

Om man ikke er opptatt av av å stå på slalåm selv og er mye i bakken og da tar med barnet så ser jeg ikke hvorfor man skal kjøpe dette. Jeg har aldri stått på slalåm i mitt liv og pga helse kommer jeg heller aldri til å gjøre dette så det ville vært døfødt å bruke tusenvis på utstyr som ikke blir brukt. Har brukbar økonomi men om jeg skulle kjøpt masse slike ting hadde det blitt dårlig med sparing.

Anonym poster: 4bf99c4c1e3d229b06f807c0ce7c3068

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...