Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er dt flere som ikke skal spørre om kjønnet på babyen på ordinær ultralyd? Jg spurte ikke de første 2 gangene ( fikk jente og gutt ). Tredje gangen tenkte jg at vi kan spørre kjønnet for morro skyld. De sa jente 2 ganger faktisk. Mn ut kom dt en gutt :) :) Så denne gangen skal jg leve i spenning heeeelt til babyen kommer :)

Fortsetter under...

Jeg vil vite hva vi får. Liker å ha kontroll så langt det lar seg gjøre, og med tanke på hvor lite kontroll man har ellers i et svangerskap, så vil jeg i alle fall vite kjønn :)

Har to barn fra før, og det de har sagt på UL har stemt begge gangene.

Fikk ikke vite første gang fordi babyen satt på en måte hvor det var umulig å se. Andre gang tenkte vi å ikke vite men vi så det på ultralyd og det var helt klart en liten gutt.

Denne gangen skal vi vite :)

Annonse

Vi ska vente :) Var på ordinær ultralyd forrige uke, og jordmor sa at hun LETT kunne se kjønnet. Så da hadde vi veldig selvkontroll, og klarte å si at vi hadde bestemt oss for å vente :)

Skal ha ordinær ul den 20 februar. Glede oss veldig mye. Men skal vite kjønn, ettersom det er litt praktisk å få handlet inn når en er førstegangs :D og litt enklere for de rundt oss som vil kjøpe masse gaver i tillegg

Makauhines: Synes ikke du det var litt rart at JM sa det? Altså - de fleste vil jo da ha en ganske sterk formening om hva som er så "lett" å se. Jeg ville blitt ganske sur jeg hvis jeg hadde fått den beskjeden og ikke ønsket å vite det.

Makauhines: Synes ikke du det var litt rart at JM sa det? Altså - de fleste vil jo da ha en ganske sterk formening om hva som er så "lett" å se. Jeg ville blitt ganske sur jeg hvis jeg hadde fått den beskjeden og ikke ønsket å vite det.

Det KAN jo ha vært at hun så en gutt.. :P Men, jeg tenker at hun like gjerne kan ha sett at det er en jente. Så for oss er det fortsatt 50/50. Men, hun kunne jo kanskje ha utrykt seg litt svakere ;)

Helt sikker kan man aldri være - så bra at dere tenker på den måten. Uansett er jo noe av spenningen bevart ;)

Ja, jeg blir ikke overrasket om det kommer en jente jeg, fordi hun kan jo ha vært veldig sikker på at det var jente hun så :) Begge deler er ihvertfall like velkomment, og heldigvis finnes det mye fint og nøytralt man kan kjøpe :) Blir VELDIG spennende å se i juni om det er en liten gutt eller jente som kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...