Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dt flere som ikke skal spørre om kjønnet på babyen på ordinær ultralyd? Jg spurte ikke de første 2 gangene ( fikk jente og gutt ). Tredje gangen tenkte jg at vi kan spørre kjønnet for morro skyld. De sa jente 2 ganger faktisk. Mn ut kom dt en gutt :) :) Så denne gangen skal jg leve i spenning heeeelt til babyen kommer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg venter til fødsel for tredje gang;)

Skrevet

Jeg vil vite hva vi får. Liker å ha kontroll så langt det lar seg gjøre, og med tanke på hvor lite kontroll man har ellers i et svangerskap, så vil jeg i alle fall vite kjønn :)

Har to barn fra før, og det de har sagt på UL har stemt begge gangene.

Skrevet

Vi har lyst til å vite kjønnet, for oss er det overraskelse nok å få se babyen ved fødselen :-)

Skrevet

Vi skal vente! Visste det første gang, men ikke andre. Har ikke vært i tvil om hva vi ville gjøre tredje gang :)

Skrevet

Fikk ikke vite første gang fordi babyen satt på en måte hvor det var umulig å se. Andre gang tenkte vi å ikke vite men vi så det på ultralyd og det var helt klart en liten gutt.

Denne gangen skal vi vite :)

Skrevet

Vi ska vente :) Var på ordinær ultralyd forrige uke, og jordmor sa at hun LETT kunne se kjønnet. Så da hadde vi veldig selvkontroll, og klarte å si at vi hadde bestemt oss for å vente :)

Skrevet

Skal ha ordinær ul den 20 februar. Glede oss veldig mye. Men skal vite kjønn, ettersom det er litt praktisk å få handlet inn når en er førstegangs :D og litt enklere for de rundt oss som vil kjøpe masse gaver i tillegg

Skrevet

Makauhines: Synes ikke du det var litt rart at JM sa det? Altså - de fleste vil jo da ha en ganske sterk formening om hva som er så "lett" å se. Jeg ville blitt ganske sur jeg hvis jeg hadde fått den beskjeden og ikke ønsket å vite det.

Skrevet

Makauhines: Synes ikke du det var litt rart at JM sa det? Altså - de fleste vil jo da ha en ganske sterk formening om hva som er så "lett" å se. Jeg ville blitt ganske sur jeg hvis jeg hadde fått den beskjeden og ikke ønsket å vite det.

Det KAN jo ha vært at hun så en gutt.. :P Men, jeg tenker at hun like gjerne kan ha sett at det er en jente. Så for oss er det fortsatt 50/50. Men, hun kunne jo kanskje ha utrykt seg litt svakere ;)

Skrevet

Helt sikker kan man aldri være - så bra at dere tenker på den måten. Uansett er jo noe av spenningen bevart ;)

Skrevet

Helt sikker kan man aldri være - så bra at dere tenker på den måten. Uansett er jo noe av spenningen bevart ;)

Ja, jeg blir ikke overrasket om det kommer en jente jeg, fordi hun kan jo ha vært veldig sikker på at det var jente hun så :) Begge deler er ihvertfall like velkomment, og heldigvis finnes det mye fint og nøytralt man kan kjøpe :) Blir VELDIG spennende å se i juni om det er en liten gutt eller jente som kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...