*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 5. januar 2013 #1 Del Skrevet 5. januar 2013 Jeg hadde siste fryseforsøket vårt i november. Innsetting 7. November, og neg. Blodprøve 19. November. Fikk mensen 21. November, og siden da har jeg ikke sett mer til tanta. Jeg startet opp med Pergotime med en gang, og i dag er det 46 dager siden sist jeg hadde mens. Jeg har ingen tegn til at tanta er på vei heller. Tror jeg har hatt eggløsning de siste dagene. Har vanligvis syklus på 33 dager. Noen av dere som har blitt gravide ved bruk av pergotime? Og nå er det jo sånn at de skal vare i neste syklus også. Var noen som sa til meg at de virker best i neste syklus????? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144005999-vi-er-ferdige-i-det-offentlige-men-gj%C3%B8r-et-fors%C3%B8k-med-pergotime-noen-med-erfaring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nurse77 Skrevet 5. januar 2013 #2 Del Skrevet 5. januar 2013 Hei!! Har ikke noe vettugt svar å komme med, men ville bare si at det var hyggelig å se nicket ditt igjen!:-) Har forsåvidt gått på pergo, men det var før ivf, og det funket ikke for meg. Det er ikke aktuelt å kjøpe flere forsøk for dere? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144005999-vi-er-ferdige-i-det-offentlige-men-gj%C3%B8r-et-fors%C3%B8k-med-pergotime-noen-med-erfaring/#findComment-144899317 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 5. januar 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 5. januar 2013 Hei!! Har ikke noe vettugt svar å komme med, men ville bare si at det var hyggelig å se nicket ditt igjen!:-) Har forsåvidt gått på pergo, men det var før ivf, og det funket ikke for meg. Det er ikke aktuelt å kjøpe flere forsøk for dere? Hei, og takk for svar. Vi har jo ikke fler forsøk i det offentlige i og med at vi har fått to barn med IVF. Jeg kunne ha gått igjennom en runde til i det private, men mannen er ikke der. I tillegg var det en avtale vi hadde, før vi tok fryseforsøket vi hadde igjen, at vi skulle stoppe der. Da var nok han mer pådriveren til når 3 enn meg. Vi er jo superheldige som har fått 2 flotte barn da Må innrømme at savn etter ett barn til, har økt. Samtidig som det skremmer meg litt også. Vi er to nyutdannede, hvor begge er lærere. Jeg har gått skole i 4 år nå, og må innrømme at det var deilig å begynne å jobbe. Jeg fikk minsten i utdannelsen, men det var rett på skolebenken 1 uke etter fødsel. Tok han med meg. Funket det også, men da blir kosen med en nyfødt litt borte. De to vi har ønsker seg en lillebror/søster. Jeg krysser fingre og tær for at vi skal kunne få det til med pergotime nå da, men det blir med denne ene kuren. De gjør noe med humøret liksom;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144005999-vi-er-ferdige-i-det-offentlige-men-gj%C3%B8r-et-fors%C3%B8k-med-pergotime-noen-med-erfaring/#findComment-144899386 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snartsvanger? Skrevet 6. januar 2013 #4 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg hadde siste fryseforsøket vårt i november. Innsetting 7. November, og neg. Blodprøve 19. November. Fikk mensen 21. November, og siden da har jeg ikke sett mer til tanta. Jeg startet opp med Pergotime med en gang, og i dag er det 46 dager siden sist jeg hadde mens. Jeg har ingen tegn til at tanta er på vei heller. Tror jeg har hatt eggløsning de siste dagene. Har vanligvis syklus på 33 dager. Noen av dere som har blitt gravide ved bruk av pergotime? Og nå er det jo sånn at de skal vare i neste syklus også. Var noen som sa til meg at de virker best i neste syklus????? Jeg opplevde å ikke reagere på medisinen ifbm IVF langtid, og skal nå prøve inseminasjon som et alternativ. Skal vente på mens og starte med Pergo dag 3, men det er hele 50 dager siden siste mens nå, og jeg er SÅ utålmodig.. Har også hørt at man bør vente til neste syklus før man starter opp igjen,men min gynekolog sa ingenting om det.. Flere som har opplevd det samme ? Jeg har ingen barn og er veldig fortvilet over å bli tatt av IVF-behandling,klarer ikke helt se for meg at det skal bli større sjanse med inseminasjon. Ønsker oss lykke til ihvertfall ;o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144005999-vi-er-ferdige-i-det-offentlige-men-gj%C3%B8r-et-fors%C3%B8k-med-pergotime-noen-med-erfaring/#findComment-144901250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silja1981 Skrevet 6. januar 2013 #5 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg ble inseminert for en uke siden. Ble stimulert med pergotime, 1 tablett daglig i 5 dager (dag 3-7). Har tidligere prøvd icsi 6 ganger. Er nå spent på resultatet. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144005999-vi-er-ferdige-i-det-offentlige-men-gj%C3%B8r-et-fors%C3%B8k-med-pergotime-noen-med-erfaring/#findComment-144901745 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå