Gå til innhold

Hvor kjenner dere livmoren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

:)

Har litt polstring, men det stemmer bra med de forklaringene over her det å presse hånden neddover fra navlen. Jeg trodde livmoren var mye lenger ned så jeg fant ingenting, men nå kjenner jeg det 4 cm under navlen eller noe og det stemmer jo bra med det dere andre sier i forhold til hvor langt dere er på vei

Synes hele magen er hard, haha. Men jeg skal til legen snart, kan spørre om han vet hvor den er, så kan jeg skrive inn opplysningen her :P

Jeg kjenner den heller ikke selv :) Jordmor sjekket det på ordinær ul, og hun trykket ganske hardt for å finne det ut :P Så tror jeg lar de finne ut av sånt :P

Jeg "oppdaget" ikke livmora før jeg var 17 uker ca ;) Da et par cm under navelen. Nå er jeg 25 uker og den ligger nesten oppunder ribbeina! Ligger visst over normalkurven på symfysemål, så jeg skal tilbake til jordmor for sjekk om et par uker. Merkelig egentlig, siden jeg er lang som en stang :P Veslejenta trives og vokser :)

Fant den ikke til å begynne med i uke 12+0, lå på sofaen og prøvde kjenne mange ganger, men kjente ingen "kant" bare sånn ruglette.

Jeg er tynn og har ikke noe ekstra på magen fra før, men når jeg hadde tatt en dusj, og bestemte meg for å kjenne etter fant jeg den med engang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...