Gå til innhold

Veldig lyst å prate med andre som er 4-5 uker på vei :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg hører med her. Jeg er ca 4,5 uker på veg og fikk først i dag en positiv test som overbeviste meg. Dette er vårt 3. Barn og storebrødrene er 2,5 og 4 år. Foreløpig er fet uvant å tenke på seg selv som gravid igjen, men veldig stad da.

Hei, jeg hører med her. Jeg er ca 4,5 uker på veg og fikk først i dag en positiv test som overbeviste meg. Dette er vårt 3. Barn og storebrødrene er 2,5 og 4 år. Foreløpig er fet uvant å tenke på seg selv som gravid igjen, men veldig stad da.

Heisann...

Jeg tok testen igår,og det var en stor glede å se :) Deilig følelse å være gravid igjen.. jeg har også to barn fra før. Mindste 7 år. Hvor i landet bor du hen??

Se der ja, du hadde visst allerede laget en tråd her inne ;)

Jeg er trønder, har samboer og to felles barn på 7 og 4,5 år :) Venter nå nr.3 i september! Termin er nok i begynnelsen av september, men kjenner jeg meg rett så blir den utsatt et par uker når tiden er inne for ordinær UL :P Hvilket jeg NEKTER å la skje, for jeg vil ikke bli snytt for 2 uker permisjon ;) De første to ble født rundt min egen termin og var tydelig fullbårne, selv om de var 2900 gram begge to. Får visst små babyer, så den UL-terminen stemmer aldri på meg ;)

Annonse

Jeg er vel ca 5 uker i dag. Tror det blir termin rundt 7. sept? Har ei på 3 år (som ble født 10. sept så håper vi bommer på akkurat den datoen) og en lillebror på snart 18 mnd :)

Er snart 6 uker på vei-var et sjokk å bli gravid igjen. Har mista tre ganger og var ferdig med å prøve.... Kjenner det er tungt å være gravid igjen da jeg blir så utrolig dårlig :-( har to barn fra før og var innlagt ved tidligere svangerskap pga kvalme.... Men man skal jo aldri klage på at et liv skapes da :-)

Heia. Testet i går morges. Satt på første forsøk som med de to andre på 4 og 5.

Håper vi er klare for en til;)

Tipper termin ca 16.sept... Dog pleier å bli satt igang på overtid.

Litt usikker nå da jeg tok konisering i 09, om det kan påvirke.

Rart å være gravid igjen;)

Er vel rundt om 5 uker her! :)

Hei hei..

Når har du regnet ut termin? Jeg skal til legen på fredag men har selv regnet ut 13 sept.

Hvor er du fra?

Sånn ca rundt 9. sept tror jeg! Fryseforsøk med IVF...

Skal på tidlig ul i kalenderuke 4 :)

Hei hei..

Når har du regnet ut termin? Jeg skal til legen på fredag men har selv regnet ut 13 sept.

Hvor er du fra?

kan man se noe på ultralyd i uke 4 da??

Hei, idag er jeg 4 uker + 2 dager. Er en ny IVF-beibis her, så da vet en datoen på en prikk. Har en 2-årig Ivf beibis fra før av.

Fantastisk å være gravid igjen. Synes alt smaker salt (vi salter lite), noe mannen kommenterte at det klagde jeg over forrige gang og! Tihi- rart hvordan småting som kommer tilbake.

Håper alle damene er i fin form. Jeg småspiser hele tiden, og tror kanskje det er derfor jeg ikke er noe kvalm? Fin form iallfall. Men begynner å utvikle dovendyr-døgnrytme. I natt sov jeg 11 timer.

Annonse

Hei hei..

Hvor er du fra?

kan man se noe på ultralyd i uke 4 da??

KALENDERUKE 4! ;) Svangerskapsuke 7!

Hei, idag er jeg 4 uker + 2 dager. Er en ny IVF-beibis her, så da vet en datoen på en prikk. Har en 2-årig Ivf beibis fra før av.

Fantastisk å være gravid igjen. Synes alt smaker salt (vi salter lite), noe mannen kommenterte at det klagde jeg over forrige gang og! Tihi- rart hvordan småting som kommer tilbake.

Håper alle damene er i fin form. Jeg småspiser hele tiden, og tror kanskje det er derfor jeg ikke er noe kvalm? Fin form iallfall. Men begynner å utvikle dovendyr-døgnrytme. I natt sov jeg 11 timer.

Det er jeg som er 4+2, bitte-lille spiren er enda mindre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...