Gå til innhold

Tvillingtreff i Oslo/Akershus?

Imali

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for et hyggelig treff idag! Kan ikke alle dere som møtte og de som evt ønsker å bli med videre sende meg fullt navn (som skrevet på Facebook) på en personlig melding, så kan jeg invitere dere til vår lille felles facebookgruppe hvor vi kan holde kontakten videre? Ha en god helg!

Annonse

Ja, veldig koselig i fredags!

Være det ikke en ide å ha et fest tidspunkt for å treffes, f.eks. hver eller annenhver torsdag? Synes det fungerte godt med lunsjtreff på storsentret (alternativt noen sted i sentrum for mindre reisevei)! Vi er jo et par stykker som er interessert, og hvis det annonseres i FB-gruppa i tillegg, burde det jo alltid være noen stykker som dukker opp…

Ps. Jeg har litt lyst med å gå med i FB-gruppa ennå (er litt overtroisk – er jo ikke tvillingmamma før de små er ute!), men håper på at noen av dere fortsatt deltar her!

Jeg er med på treff. Er avhengig av å kjøre, så sentrum er litt vanskelig. Torsdager passer bra. Har kontrolldag på riksen så er i oslo da. På den annen side har 3 uker igjen, så det er ikke så mange treffene jeg rekker. Bare finn møteplass dere, så kommer jeg om det passer. Helst en plass med god mat :)

Hei på dere, da har jeg lagt til en ny event i den "hemmelige" gruppa vår på Facebook med forslag til nytt treff torsdag den 7. februar. Om det er noen andre her inne som ser dette og ønsker å delta på våre "tvillinggravid i 3. trimester-treff" (Drammen, Oslo, Akershus), så sleng dere på :) Send meg en PM så legger jeg deg til..

Imali: FB Invitasjonen til deg er på vei, når du godtar så kan jeg invitere deg til den lukkede gruppen.

• 4 uker senere...

Hei, er det planlagt noe nytt treff? Jeg fikk ikke vært med på det som var planlagt 7.februar og siden jeg ikke er på Facebook så får jeg ikke med meg så mye:-) Det hadde vært supert å få vært med på et treff før fødsel (termin 11.4). Syns det hadde vært fint å rekke å bli såvidt kjent med noen andre i samme situasjon. Etter fødselen tar det kanskje litt tid før man kommer seg ut av huset!

Hei, er det planlagt noe nytt treff? Jeg fikk ikke vært med på det som var planlagt 7.februar og siden jeg ikke er på Facebook så får jeg ikke med meg så mye:-) Det hadde vært supert å få vært med på et treff før fødsel (termin 11.4). Syns det hadde vært fint å rekke å bli såvidt kjent med noen andre i samme situasjon. Etter fødselen tar det kanskje litt tid før man kommer seg ut av huset!

Så hyggelig! Du er mer enn velkommen til å bli med på treffene fremmover. Er jo ikke alle som kan eller ønsker å bli med hver gang. Og noen føder jo etter hvert også og blir kanskje fraværende en stund.

Jeg fødte mine tvillinger for litt over en uke siden og aner ikke når jeg er tilbake på treffene. Men i tillegg til våre treff har vi jo vår lukkede facebook gruppe som vi kan holde kontakten underveis. Der deler vi tips og info, pluss avtaler nye treff. Legger deg til der :)

Lykke til så lenge!

• 1 måned senere...

Annonse

Hei,

Har dere fremdeles treff? Kanskje barseltreff? Jeg har veldig lyst til å bli med på treff både før jeg føder og særlig barseltreff. :-) Jeg venter eneggede tvillinger med termin i midten av juli, men jeg har fått beskjed om at jeg skal føde i juni, hvis vi kommer så langt...

Kan jeg få være med i facebookgruppa deres også? Hadde vært hyggelig å blitt kjent med andre tvillingggravide eller nylige tvillingmødre.

Klem fra junijentene :-)

• 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...