Gå til innhold

Tvillingtreff i Oslo/Akershus?

Imali

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er gravid med tvillinger i uke 27 og bor i Bærum kommune. Om to uker blir jeg 100 % sykemeld og jeg hadde håpet på å kunne bruke denne tid før de små kommer til å bli kjent med folk i samme situasjon...! Er det noen av dere som får barn nå i vår og som bor i Oslo eller Akershus som har lyst på å treffes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg er 19 uker på vei med tvillinger. Jeg vil gjerne være med, bor utenfor Drammen, men tar gjerne turen innover for å bli kjent med andre som venter tvillinger :) Har ingen i familien eller nære venner som har tvillinger, så jeg synes det er veldig gøy å få treffe andre!

Skrevet

Jeg bor på Lørenskog og venter tvillinger i mars/april og blir gjerne med på ett treff i Oslo :)

Skrevet

Jeg blir også gjerne med! Har termin med tvillingene i mai. Bor nord i Oslo så treffsted i Osloområdet passer fint.

Skrevet

Det er en gruppe som heter "Tvillingmødre" på Facebook. Meld dere inn der så kan vi prøve å opprette ett arrangement - lunsjtreff el. ?!

Skrevet

Skjønner tanken, men jeg har ikke lyst til å oute på facebook enda at jeg er gravid med tvillinger (mulig jeg er sær...) Kunne en av dere vært så snille og posta her når treffet blir? Lunsjtreff høres bra ut.

Skrevet

Hestesko: det kan vi helt sikkert, men jeg tror gruppen er hemmelig... Men forstår deg godt :)

Skrevet

Hei, jeg er også med. Har termin i mars og bor i oslo. Er enig med hestesko ang Facebook. Så fint om dere kunne postet det her:-). Er det ikke flott å være gravid med to:-D Heldige vi!

Skrevet

Gruppen på FB er slik at alle kan se gruppen og medlemmene i den (hvis de søker på gruppenavnet da sikkert...) men kun medlemmer kan se innleggene.

Skrevet

Ok, da er det avklart :) Det er vel uansett ikke noe i veien med å poste det her? Evt sende innboksmelding her til de som ønsker å være med?

Skrevet

Jeg blir og med på treff. Jeg har temin i begynnelsen av mars. Bor i Skedsmo, men er ofte i Oslo.

Skrevet

Så fint med så mange interesserte!

Hva med treff allerede nå på torsdag (17/1)? Har tid mellom 12 og 15, og kanskje best å finne noe sted i nærheten av Oslo S for å minimere transportveien... Noen som har tid da og som har forslag på klokkeslag og et godt sted?

Skrevet

Bare kjør på med treff, men jeg har ikke tid nå på torsdag...

Skrevet

Et sted kunne kanskje vært Egon på Byporten? Det er ihvertfall lett å finne. Tror de har bord med litt størrelse på også.

Hvis vi planlegger litt fram i tid, neste uke en gang f.eks, så er det kanskje lettere for folk å planlegge? Jeg kan stort sett alle dager, også torsdag (endelig sykemeldt!).

Skrevet

jeg blir med neste gang dere har treff. Jobber enda fulltid, og går ikke ut i planlagt sykemelding før 7.mars. Er bare i uke 15.

Men gud så kjekt å være gravid med tvillinger. elsker de små i magen min.

Har termin i juni, og bor 20 min unna Oslo sentrum.

Skrevet

Jeg har desverre ikke tid imorgen , men er med neste gang:-)

Skrevet

Imali, vil du treffes i morgen eller vil du heller vente til flere kan?

Skrevet

Hadde tydeligvis misset det eneste positive svaret! Hvis du ser dette før 12 (og gir beskjed) kan vi absolutt treffes - kl 13.30 på Egon på Byporten? PM-er deg mitt telefonnummer...

Ellers kan kanskje noen annen gi forslag på passende tidspunkter... har i prinsipp tid de fleste hverdagene i ukene som kommer...

Skrevet

Hehe ikke no stress. Sendte deg akkurat sms. Det ble litt hektisk for meg i dag sånn som dagen ble, men er gjerne med en dag til uka. Kan alle dager bortsett fra torsdag. Kl 12-13 er fint tidspunkt, men er fleksibel.

Skrevet

Hei på dere! Jeg har termin med mine tvillinger i mars og vil også gjerne bli med på disse treffene :) Hold meg oppdatert på når dere kan/vil møtes. Jeg er sykemeldt og kan når som helst. Bor sentralt i Oslo

Skrevet

Kan kanskje komme om det blir lagt til en plass hvor man kan parkere uten at det blir altfor dyrt. Kan ikke gå så mye for tiden. Har tidligere vært på storo sentret. Veldig hyggelig på jordbærpikene.

Skrevet

Storosenteret passer bra for meg også.

Skrevet

Jeg kan også møte på Storosenteret i morgen (fredag):)

Hva med i 12-tiden på Jordbærpikene? Blir hyggelig å treffes:-)

Skrevet

Hei, jeg er også med imorgen.12 på jordebærpikene høres bra ut:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...