Gå til innhold

Tvillingtreff i Oslo/Akershus?

Imali

Anbefalte innlegg

Hei! Er gravid med tvillinger i uke 27 og bor i Bærum kommune. Om to uker blir jeg 100 % sykemeld og jeg hadde håpet på å kunne bruke denne tid før de små kommer til å bli kjent med folk i samme situasjon...! Er det noen av dere som får barn nå i vår og som bor i Oslo eller Akershus som har lyst på å treffes?

Fortsetter under...

Hei, jeg er 19 uker på vei med tvillinger. Jeg vil gjerne være med, bor utenfor Drammen, men tar gjerne turen innover for å bli kjent med andre som venter tvillinger :) Har ingen i familien eller nære venner som har tvillinger, så jeg synes det er veldig gøy å få treffe andre!

Annonse

Annonse

Et sted kunne kanskje vært Egon på Byporten? Det er ihvertfall lett å finne. Tror de har bord med litt størrelse på også.

Hvis vi planlegger litt fram i tid, neste uke en gang f.eks, så er det kanskje lettere for folk å planlegge? Jeg kan stort sett alle dager, også torsdag (endelig sykemeldt!).

jeg blir med neste gang dere har treff. Jobber enda fulltid, og går ikke ut i planlagt sykemelding før 7.mars. Er bare i uke 15.

Men gud så kjekt å være gravid med tvillinger. elsker de små i magen min.

Har termin i juni, og bor 20 min unna Oslo sentrum.

Hadde tydeligvis misset det eneste positive svaret! Hvis du ser dette før 12 (og gir beskjed) kan vi absolutt treffes - kl 13.30 på Egon på Byporten? PM-er deg mitt telefonnummer...

Ellers kan kanskje noen annen gi forslag på passende tidspunkter... har i prinsipp tid de fleste hverdagene i ukene som kommer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...