Gå til innhold

Rynker i panna!!!!:( I en alder en 24...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en rynke midt i panna.. Å en er "dyp" og veldig markert! :( Har også en liten en på venstre siden av panna.. Åååh :(( Er det normalt å få rynker så tidlig da?

Anonym poster: e3825015f28f2fb84456cfc6df6d84af

Fortsetter under...

Skrevet

Samboeren min har rynker i panna. Slapper han fullstendig av, eller sover, jevnes de mer ut, men man kan tyde dem. Han er 24.

Jeg er 23, og har fått smilerynker. Når jeg smiler, har jeg fått "bue" som markerer munnvika, og kan ligne smålig på smilehull. Dette har jeg aldri hatt før, og det er kommet i løpet av det siste året.

Jeg synes rynker kan være sjarmere på hver sin måte! :)

Anonym poster: b7cbf63f8c6c969d7a52724f9e36e9e9

Skrevet

Jeg også har en! Midt i panna mellom bryna! Og jeg er 25.. :(

Skrevet

Jeg er 27. Har litt rynker i panna

Skrevet

Moren min er 47 og har så vidt begynt å få rynker som nesten ikke syns. Jeg er 26 år og har enda ikke fått noe rynker, mange tror at jeg ser yngre ut enn det jeg egentlig er. Kan det være arvelig?

Må si at jeg er ikke nordisk, kanskje det har noe å si?

Anonym poster: a06237aca8eb1cbf1b8a56fff97a8909

Skrevet

Har du tatt mye solarium? Noen av venninnene mine fikk tydlig rynker rundt øynene og i panna da de allerede var 20 år, nå når de er 28 så ser det ganske ille ut. De har tatt MYE solarium helt fra begynnelsen av ungdomsskolen. Selv har jeg ingen antydning til rynker og har tatt sol max 5 ganger i hele mitt liv.

Anonym poster: 3eb9cfdfc15d550f54372cc067e06d56

Annonse

Skrevet

Moren min er 47 og har så vidt begynt å få rynker som nesten ikke syns. Jeg er 26 år og har enda ikke fått noe rynker, mange tror at jeg ser yngre ut enn det jeg egentlig er. Kan det være arvelig?

Hva er det for en frekk ting å si?

Jeg er nordisk, blondt hår, blek hud, blå øyne, 28 år og null rynker. Er nok genetikk, men også det faktum at jeg ikke røyker, ikke drikker alkohol, holder meg unna solen og drikker masse vann. Nordisk hud er ikke dårligere enn annen hud, herrefred...

Til HI: Dette er helt normalt og ikke noe å skjemmes over. Rynker kan være sjarmerende det også, og de fleste får dem til slutt! Om det er noen trøst så fikk moren min sin første rynke da hun var 30, men det er ikke før nå, 20 år senere at de andre kom :)

Anonym poster: 1eaca25cbf37c20dce5c8ac9e0c70445

Skrevet

Jeg er 22 og har vært ganske rynkete i panna i noen år. Ikke tatt mye sol i mitt liv heller :(

Anonym poster: 2af9ded9b3a8750cb60ad67750167d3f

Skrevet
Moren min er 47 og har så vidt begynt å få rynker som nesten ikke syns. Jeg er 26 år og har enda ikke fått noe rynker, mange tror at jeg ser yngre ut enn det jeg egentlig er. Kan det være arvelig? Må si at jeg er ikke nordisk, kanskje det har noe å si? Anonym poster: a06237aca8eb1cbf1b8a56fff97a8909
Hva er det for en frekk ting å si? Jeg er nordisk, blondt hår, blek hud, blå øyne, 28 år og null rynker. Er nok genetikk, men også det faktum at jeg ikke røyker, ikke drikker alkohol, holder meg unna solen og drikker masse vann. Nordisk hud er ikke dårligere enn annen hud, herrefred... Til HI: Dette er helt normalt og ikke noe å skjemmes over. Rynker kan være sjarmerende det også, og de fleste får dem til slutt! Om det er noen trøst så fikk moren min sin første rynke da hun var 30, men det er ikke før nå, 20 år senere at de andre kom :)Anonym poster: 1eaca25cbf37c20dce5c8ac9e0c70445

Uhm.. og dette var frekt fordi...? Alle vet jo at feks de med afrikanske gener ofte har veldig lite rynker, og flere andre ikke-nordiske folk blir litt treigere gamle sånn utseendemessig. Du sier jo selv det har med genetikk å gjøre, så....

Var til info ikke jeg som skrev dette innlegget, men fatter ikke at dette ble oppfattet som frekt.

Selv er jeg 33 og kan se etpar antydninger til rynker, men har ikke noe som er særlig synlig. Enda bra, siden jeg har såpass mange andre komplekser hehehehe. Er veldig opp og ned når man får rynker. Om man ser litt dårlig ,kommer rynkene fort rundt øynene. Om man rynker panna når man konser, kommer jo rynkene fortere der. Om man røyker kommer rynkene rundt munnen osv osv... Kjenner flere som fikk rynker i tjueåra, er ikke noe å bekymre seg for.

Skrevet

Jeg er nordisk, blondt hår, blek hud, blå øyne, 28 år og null rynker. Er nok genetikk, men også det faktum at jeg ikke røyker, ikke drikker alkohol, holder meg unna solen og drikker masse vann. Nordisk hud er ikke dårligere enn annen hud, herrefred...

Til HI: Dette er helt normalt og ikke noe å skjemmes over. Rynker kan være sjarmerende det også, og de fleste får dem til slutt! Om det er noen trøst så fikk moren min sin første rynke da hun var 30, men det er ikke før nå, 20 år senere at de andre kom smile.png

Hva i alle dager var det for et svar anonym? Hvor i huleste var den setningen frekk? Hun skrev jo bare at hun la til at hun ikke var nordisk, kanskje det hadde noe å si. Det er da så langt i fra frekt som det går an, snakk om å ta ting personlig.

Anonym poster: 9cd21bcaca1eb9942edf94928ab25206

Skrevet
Moren min er 47 og har så vidt begynt å få rynker som nesten ikke syns. Jeg er 26 år og har enda ikke fått noe rynker, mange tror at jeg ser yngre ut enn det jeg egentlig er. Kan det være arvelig? Må si at jeg er ikke nordisk, kanskje det har noe å si? Anonym poster: a06237aca8eb1cbf1b8a56fff97a8909
Hva er det for en frekk ting å si? Jeg er nordisk, blondt hår, blek hud, blå øyne, 28 år og null rynker. Er nok genetikk, men også det faktum at jeg ikke røyker, ikke drikker alkohol, holder meg unna solen og drikker masse vann. Nordisk hud er ikke dårligere enn annen hud, herrefred... Til HI: Dette er helt normalt og ikke noe å skjemmes over. Rynker kan være sjarmerende det også, og de fleste får dem til slutt! Om det er noen trøst så fikk moren min sin første rynke da hun var 30, men det er ikke før nå, 20 år senere at de andre kom :)Anonym poster: 1eaca25cbf37c20dce5c8ac9e0c70445

Uhm.. og dette var frekt fordi...? Alle vet jo at feks de med afrikanske gener ofte har veldig lite rynker, og flere andre ikke-nordiske folk blir litt treigere gamle sånn utseendemessig. Du sier jo selv det har med genetikk å gjøre, så....

Var til info ikke jeg som skrev dette innlegget, men fatter ikke at dette ble oppfattet som frekt.

Selv er jeg 33 og kan se etpar antydninger til rynker, men har ikke noe som er særlig synlig. Enda bra, siden jeg har såpass mange andre komplekser hehehehe. Er veldig opp og ned når man får rynker. Om man ser litt dårlig ,kommer rynkene fort rundt øynene. Om man rynker panna når man konser, kommer jo rynkene fortere der. Om man røyker kommer rynkene rundt munnen osv osv... Kjenner flere som fikk rynker i tjueåra, er ikke noe å bekymre seg for.

Hun sier jo at det er mulig at hun har lite rynker fordi hun ikke er nordisk. Altså at de med nordisk hud har mer rynker.

Det er frekt i et samfunn hvor rynker omtrent dikterer hvor attraktiv man er.

Skrevet

Tydeligvis noen som blir litt truet av at en utlending kan være bedre enn henne selv på noen måte...

Anonym poster: d94a0180ddb82eeff462d16371a652ab

Skrevet

Tydeligvis noen som blir litt truet av at en utlending kan være bedre enn henne selv på noen måte...

Haha, ja, for rasismekortet må selvfølgelig misbrukes her også... Herrefred...

Annonse

Skrevet

Til HI: Dette er helt normalt og ikke noe å skjemmes over. Rynker kan være sjarmerende det også, og de fleste får dem til slutt! Om det er noen trøst så fikk moren min sin første rynke da hun var 30, men det er ikke før nå, 20 år senere at de andre kom :)

Hva i alle dager var det for et svar anonym? Hvor i huleste var den setningen frekk? Hun skrev jo bare at hun la til at hun ikke var nordisk, kanskje det hadde noe å si. Det er da så langt i fra frekt som det går an, snakk om å ta ting personlig.

Anonym poster: 9cd21bcaca1eb9942edf94928ab25206

Syns det var frekt selv jeg. Som at nordisk hud ikke kan være ungdommelig. Nå er ikke jeg så gammel, men har ingen rynker selv om huden min er nordisk og hvit.

Tror man kommer langt med god livsstil. Moren min fikk rynker i midten av tyveårene, hun har vært mye i solen og røyker. Jeg gjør ingen av delene og får ikke rynker med mindre jeg rynker pannen.

Skrevet

Idiotsvar.

Dette er typisk "omvent rasisme" piss.

Skrevet

Jeg er 26 og fekk litt rynker i panna da jeg var 24 år. Jeg velger å kalle dei mamma rynker og bekymrings rynker ;) er vell alltid litt bekymret når en er mamma. :)

• 3 år senere...
Skrevet

Jeg har skikkelig furer i pannen, 4 stk. De synes ikke alltid så godt, men hever jeg øyebrynene ser jeg gæren ut neste timen😂😂 jeg er 30, lys blond og ble, røyker ikke, drikker 2 ganger i året, spiser for mye sjokolade og drikker for lite vann.

Jeg blir ALLTID spurt om legitimasjon på polet😄

Anonymous poster hash: 678ca...ce1

Skrevet

Jeg er 25 og har fått litt smilerynker. Mannen min på 28 har det samme. Et par grå hår har jeg også. Ingen av delene plager meg noe nevneverdig, vi blir alle eldre! :)

Anonymous poster hash: 509c2...d64

Skrevet

Til HI: Dette er helt normalt og ikke noe å skjemmes over. Rynker kan være sjarmerende det også, og de fleste får dem til slutt! Om det er noen trøst så fikk moren min sin første rynke da hun var 30, men det er ikke før nå, 20 år senere at de andre kom http://www.klikk.no/forum/barnimagen/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png

Snakk om hårsår. Huden vår er forskjellig, avhengig av rase/opprinnelse. Det er ren biologi/evolusjon. Ingenting å skrike over.. Hilsen en som er ekstremt nordisk i utseende, rynkete og bevisst om det

Anonymous poster hash: 3fef3...05a

Skrevet

Neida, grunnen til at afrikanere kan oppleves som mindre rynkete er fordi de har "innebygget solkrem", om jeg kan si det slik. Derfor vil en med nordisk hud kunne oppleve like få rynker om de husker på solkrem og beskytte seg i solen.

ingenting med genetikk i så måte, altså.

Anonymous poster hash: 1eaca...445

• 1 år senere...
Skrevet

Genetikk har kun 20 % å gjøre med det hele, røyker du eller soler deg for mye så blir du raskere gammel (i huden altså). Det er bevist at mørke mennesker blir saktere gamle fordi de har en bedre naturlige sol beskyttelse. Altså du kan grovt si det slik at de dragnet rundt har på en naturlig sol faktor 15 eller 20 og derfor ødelegger ikke sola huden deres like fort som for eksempel de med fregner og rødt hår. Min bestemor og mor har hatt perfekt hud, mamma ser ut som 30 åring når hun er 50 snart, selv om hun har fregner og er veldig lys. Pappa er ganske mørk men altså ikke afrikansk men mer sånn rumener farge og han ser heller ikke ut til å være mer enn 35. Jeg var like heldig som barn, når folk så hunden min sa de jeg aldri kommer til å få rynker, selv når jeg med mening stramma pannen så var det ikke et rynke der. Da jeg ble 19 fikk jeg betennelse i tarmen, leger kunne ikke finne ut av hva var feil i 3 år, huden min ble 10 år eldre på de 3 årene, nå er jeg 22 og ser ut som 28 åring nesten, selv med veldig bra hudpleie og alt. Har dritt store porer men ikke fet hud strammer jeg pannen ser jeg ut som bulldog. Leger vet fremdeles ikke hva som er galt med tarmen. Betennelse i kroppen har også veldig mye å si på huden din så har du noe tarmsykdommer blir du raskere gammel. 

Anonymkode: 3033b...dd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...