Gå til innhold

Føler meg som en elendig mor!

Anbefalte innlegg

Er 11+4 i dag, sambo er borte i over 1 uke, og jeg er kjempeslapp og dårlig, og har begynt å få masse ekle kynnere! Vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom denne dagen alene med to små.... Orker ikke annet enn å ligge på sofan, og får såå dårlig samvittighet når de bare vil leke med mamma og få oppmerksomhet... sikkert kjempegøy for de å sitte inne og mygle med meg hele dagen....

Blæ.... måtte bare få det ut!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144005840-f%C3%B8ler-meg-som-en-elendig-mor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Off, ikke greit å høre at du er så dårlig og med masse kynnere :-/ Har du ingen som kan hjelpe deg med barna i den perioden her da? Sikkert ikke bare-bare å være aleine med to små...:-/

Dårlig med muligheter for barnepass, så jeg må nok bare "holde ut" - men blir lettere over helgen når barnehagen åpner igjen:-)

Føler med deg!! Her har jeg hatt det sånn i 4 uker... mannen er borte 4 uker å hjemme 4 ... JEg har vert ekstremt trøtt,slapp,kvalme å dårlig matlyst, jobbet 100% å begynte rett i ny jobb nå over nyåret... Har ei veldig aktiv trulte på snart 2 1/2 år som krever meg mer enn jeg kan gi, pga mye sykdom i familie både i juletider å helger har jeg ikke hatt en dag med avlastning, å tar meg selv i å gråte på kvelden for jeg er så sliten at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg... i tillegg til hus å to hunder har jeg mer enn nok jeg skulle gjort... jaja.... tenker at det er dem som har det verre enn meg å du høres ut som en av dem! Så vil bare sende deg en god trøsteklem <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...