Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Virker ikke som alle er like flinke å fortelle om at de har født... De bare "forsvinner".

Mange er sliten etter en fødsel, og er ikke det første man tenker på at man skal offentliggjøre det på barn i magen.

Annonse

Virker ikke som alle er like flinke å fortelle om at de har født... De bare "forsvinner".

Mange er sliten etter en fødsel, og er ikke det første man tenker på at man skal offentliggjøre det på barn i magen.

Nå har jeg ikke sagt at det er forventet at man skal gjøre det dagen etter man har født, men hvis alle gjorde det ietter fødsel (uavhengig av når) ville det vært en del oppdateringer. Ser man på terminklubbene er det veldig mange damer de fleste månedene og på enkelte datoer er det mange som har termin. Hadde alle oppdatert ville vi lest om fødsler så og si daglig - uavhengig av hvor raskt man skriver etter fødsel. Selv synes jeg det er hyggelig å lese om de som har fått de små babyene sine på 3. trimester. Det er jo liksom det som er premien og gjør det verdt kvalmen, bekkenløsning, uroen, rastløse ben, mangel på bevegelser, søvnløshet osv som de andre trådene ofte handler om i ulike stadier av graviditeten :)

Jeg hadde termin i går, så jeg håper virkelig jeg skal føde snart! :S

Da kan vi begynne å mase på deg da, ha ha!

Hehe mas får jeg nok av her når velmenende besteforeldre og venninner spør daglig om ikke noe har skjedd snart. Som om jeg ikke har tenkt å gi beskjed :P

10 dager igjen her... å nå begynner masinga! Ikke vits å mase før termin da, særlig ikke når jeg gikk 2 uker over sist!! Er jo mer utolmodig enn meg! Å det er jo slik at jeg ville jo fortalt om noe var skjedd liksom :P

Annonse

[quote name=1 jente og 2 gutter :))' timestamp='1357401765' post='144897918]

Har termin idag, 5cm åpning å ikje ein einaste ri... Har prøvd d meste av kjerringråd nå, men fortsatt ingenting så skjer..

Oi, Såpass! Åpna seg så mye uten rier, da er det bare å se frem til at det snart skjer vil jeg tro ;)

9 dager igjen... Venter i spenning. Gikk over med de to andre så regner med å måtte vente en stund til. Tok mine første bringebærblad kapsler idag, håper de hjelper meg så det blir mykere og mer tøyelig der nede.. ;) kommer ikke til å oppdatere med en gang her inne. Har bestemt at vi skal ha mobilene av under fødsel, og like etter fødsel skal vi slappe av og kose oss med baby før vi informerer familie og venner. :) Vil nyte den tiden sammen :) lykke til dere, spennende. Håper ikke fødselen tar så lang tid. Blir spennende å se. Har to fødsler bak meg på 8 og 6 timer.. Tvi,tvi :)

Har termin idag, 5cm åpning å ikje ein einaste ri... Har prøvd d meste av kjerringråd nå, men fortsatt ingenting så skjer..

Oi, da er det jo når som helst da :) Spennende! Har du ikke merket noe til at du kom deg til 5 cm heller?

Har tatt modningsakupunktur, så før vi startet på runde 2 så tok hun å målte om jeg hadde fått åpning å d hadde jeg uten tvil :) har hatt 2 runder der hun har prøvd å gå gang på riene, men sitter her fortsatt..

10 dager igjen og venter ennå. Hadde håpet at de skulle satt igang fødselen nå siden han har passert 4 kg, men neida :( Så var skikkelig skuffa da jeg dro fra ahus på onsdagen :(

Skal dit på tirsdag og nekter å dra derifra med ungen i magen!! I forhold til målinger så veide han ca 4.3 kg og hvis man regner ca 200 gr i uka vil han veie ca 4.5 kg nå til uka!!

Selv om jeg har født 3 store barn fra før så trenger jeg ikke å måtte føde en 5 kg unge liksom. Og det er MIN kropp han skal ut av!!

Riktignok så kan man ikke ta de målingene 100%, men kjenner jo at ungen er stor. Og ikke får jeg nok søvn om dagen heller og er derfor kjempe sliten. Kjenner at jeg ikke er 20 lengre ;p

Men har funnet ut at hva de på ahus sier og mener kommer helt ann på hvem du treffer den dagen. Så håper at den hyggelige eldre mannen er på jobb på tirsdag :)

Hun jeg var hos sist har skrevet at jeg skal få den dato nå på tirsdag i forhold til igangsettelse, men den datoen kan jo like gjerne være termindatoen hvis jeg treffer rette mennesket.

Ja jeg syter veldig nå, men er så sliten.

10 dager igjen og venter ennå. Hadde håpet at de skulle satt igang fødselen nå siden han har passert 4 kg, men neida :( Så var skikkelig skuffa da jeg dro fra ahus på onsdagen :(

Skal dit på tirsdag og nekter å dra derifra med ungen i magen!! I forhold til målinger så veide han ca 4.3 kg og hvis man regner ca 200 gr i uka vil han veie ca 4.5 kg nå til uka!!

Selv om jeg har født 3 store barn fra før så trenger jeg ikke å måtte føde en 5 kg unge liksom. Og det er MIN kropp han skal ut av!!

Riktignok så kan man ikke ta de målingene 100%, men kjenner jo at ungen er stor. Og ikke får jeg nok søvn om dagen heller og er derfor kjempe sliten. Kjenner at jeg ikke er 20 lengre ;p

Men har funnet ut at hva de på ahus sier og mener kommer helt ann på hvem du treffer den dagen. Så håper at den hyggelige eldre mannen er på jobb på tirsdag :)

Hun jeg var hos sist har skrevet at jeg skal få den dato nå på tirsdag i forhold til igangsettelse, men den datoen kan jo like gjerne være termindatoen hvis jeg treffer rette mennesket.

Ja jeg syter veldig nå, men er så sliten.

Svarer meg selv jeg :) Var på ahus i dag og har fått time til igangsettelse på torsdag :D

Mistet helt motet da jeg var der inne, for gynekologen mente at det beste var at fødslen starter av seg selv. Jeg kjente at jeg traff kjellergulvet da hun sa det. Men så tar hun telefonen og ringer og sier at hun trenger time til igangsettelse og spør meg om det passer på torsdag. Jeg klarte ikke å la være å glise fra øre til øre og føler at jeg svever ennå. Veit jo at det kan ta tid og at det kan ha blitt fredag innen jeg har gutten i armene mine, men da har man ihvertfall begynt prosessen.

Spurte ang vekta på ungen og hun fikk samme mål som forrige uke. Spurte om han ikke har lagt på seg, men da mente hun at det måtte gå minst 10 dager fra hvert mål.. Merkelig spør du meg, for har fått nye mål hver uke fram til nå. Men jeg har gått ned en halv kg på 6 dager og klager ikke :) Og guttungen beveger seg som vanlig.

Og siden jeg svever skal jeg jaggu ta å tørke litt støv og vaske noen bad mens jeg er i siget ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...