Håpet ble virkelighet! Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Vår datter som er litt over 6 uker har de siste dagene hatt opp mot 10 bleier med avføring i døgnet mot tidligere 2-3, under eller rett etter hvert måltid kommer det "levering". Hun er flaskebaby og får MME av merket HIPP, ca 120-150 ml til hvert måltid. Idag har hun også gulpet mer og større mengder etter hvert måltid. Hun virker ikke varm og i grei form, men noe mer sutrete og kavete enn vanlig kanskje - kan være vanskelig å bedømme med disse små synes jeg! Er usikkert på om dette er innenfor "normalen" eller om hun er litt syk. Storesøster på 20 måneder går i barnehage og kan vel overføre sykdom gjennom hyppige koser og susser, hun har ikke vært plaget av magen bare litt forkjøla over julen. Er vel uansett ikke så mye jeg kan gjøre med magen når hun er så liten, noen med erfaringer?
*oktobergutt 12* Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 Min gutt på 11 uker har hatt en kraftig influensa. Startet med diaré.... Han bæsjet under eller rett etter hvert måltid. Veldig vannete avføring. Han hadde heldigvis aldri feber men det satte seg i bronkiene og han hoster noe helt forferdelig ennå. Håper virkelig din lille blir syk.... ikke noe gøy å se de små er syke. Nå er det jeg som ligger rett ut.....
*Ninnin* Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 Her har baby hatt avføring etter hvert måltid fra fødsel. Så her er det helt normalt:) fullammer
Snupsemor Skrevet 7. januar 2013 #4 Skrevet 7. januar 2013 Har hatt et barn på MME og en nå som jeg fullammer. Ved ammingen kan det være bæsjebleier hele tiden og i alle varianter.... På barnet som gikk på MME var det vel stort sett en gang om dagen, og mye mer fast....
Gjest <3 2012 <3 Skrevet 7. januar 2013 #5 Skrevet 7. januar 2013 Min 10 uker gamle baby har kanskje én bæsjebleie om dagen, kanskje bare annenhver dag. Er det unormalt det da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå