Gå til innhold

når kjente dere bobling/bevegelser fra den lille i magen..?

Anbefalte innlegg

Sikkert ett spm som går igjen og igjen men....når kjente dere første bevegelsene/romsteringene til den lille?? :)

Har kjent ganske tidlig de forrige svangerskapene bevegelser fra den lille (13-14 uker) , og venter spent denne gangen på å kjenne noe. (kjentes ut som bobler som sprekker, og etterhvert som en "fiskehale" eller hva jeg skal si.

Spennende!

Fortsetter under...

Hei :) Dette er kanskje et dumt spm. Jeg er i mitt første svangerskap. Jeg tror jeg har kjent bobling`er, men er litt i tvil. Noen ganger så kommer det type rumle lyd, når det kjennes ut som disse "bevegelsene" men da er det luft ikke bevegelser? Andre ganger ikke.. Syntes disse første bevegelsene er litt vanskelige jeg =/ er 16+4 ca.

jeg kjente min første kiling i magen når jeg var 14+5. Kjente det ikke som noen bobling, mer som noen som prikket meg svakt svakt på innsiden av magen. Rett og slett kiling. :) Nå er jeg 19+4 og kjenner direkte spark, men uheldigvis for min kjære ingen utvendige spark enda. Litt frustrerende for han å kjenne på magen min flere ganger om dagen og ikke kjenne noe annet enn hjerteslagene mine. :P vi venter spent på hardere spark. :)

Annonse

Jeg er første gangs, 15+5 og venter spent på når bevegelsene kommer :) men jeg venter ikke å kjenne noe på lenge enda egentlig. Trodde jeg kjente noe for litt siden, men tror det var en tilfeldig leamus ved livmoren.

Gjest Trulte med to små

Jeg er 13+3 og lurer på det samme!

Gleder meg så til å kunne kjenne tegn til liv i magen, det må være så fantastisk og ikke minst betryggende!

Jeg har morkaken liggende bak barnet noe som vel gjør det lettere å kjenne liv tidlig??

Jeg var 14 uker på vei når jeg kjente bevegelse første gang. Er andregangs.

Er i uke 20+2 nå og har kjent bevegelse hver dag i ca to uker. I går kjente jeg også at han hikket flere ganger :-)

Jeg er andregangs og har kjent to tre ganger siste uken akkurat som om noen banker på der inne, ja som en fiskehale,er svakt men uten tvil noe annet enn luft :-) det skjer hver gang når jeg har spist og ligger på sofaen. utrolig herlig følelse <3 jeg er 13+1

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...