Gå til innhold

Tfk Twinner twist duo, babyjogger city select eller emmaljunga Twin nitro?

Anbefalte innlegg

Har en jente som blir 18 mnd når nye babyen kommer, og lurer på hvilken vogn vi skal velge. Vil egentlig ha mulighet til å ha hun eldste mot meg og fra meg når vi bruker bagen til babyen men vil og ha bag til babyen (vet ikke helt hva eg syns om myk bag i emmaljungaen:/ fordelen med babyjoggeren er at den kan brukes som både enkel og dobbel vogn, men hvordan er den å trille? Går mye på asfalt og lite på kjøpesenter, går også på grus innimellom så den bør jo funke der og i tillegg til å funke på snø.

Noen som har tips? Posetive eller negaive :)

Fortsetter under...

Vi har 13,5 mnd mellom guttene våre. Etter en tur på vinteren, så solgte vi Babyjogger City Select vår videre. Syns den vogna egner seg best på asfalt om sommeren og på kjøpesenter. Men andre er jo fornøyd med den, så er jo opp til hver enkelt.

Vi har TFK tvillingvogna, og er stort sett fornøyd med den. Den går hvertfall bra på de fleste underlag, og lett å håndtere siden forhjulene er svingbare. Men jeg brukte bare softbag i vogna. Men er ikke helt fornøyd med selene og hvordan man legger ned og opp ryggen.

Lykke til med valget.

Jeg har tfk twinner twist og elsker den! Hadde hardbag til minsten til han vokste ut av den. Eneste er at det ikke går an å vende sportsdelen mot meg, men så lenge de sitter sammen begge to koser han seg stort.

Litt vrien med å legge opp og ned ryggen, en har ikke hatt problemer med selene. Den fungerer bra på det meste av underlag, selv på humpete grusveier er den stødig. Enkel å manøvrere er den også :)

Hvordan er den sammenlagt, stor? Går det ann å legge ryggen helt ned? Tfk eg mener ;) har sett litt på donkey ja, men syns setet ser så lite ut, å jenten vår er allerede lang:/

Endret av Mammamiatia

Den er ganske stor ja, litt tungvindt når bag delen er på, men det er jo bare en begrenset periode. I ene bilen er det faktisk lettere å få tfk`en inn enn emmaljunga vognen ( singel vogn) Spørs på biltypen. Kan du sette den på høykant er den ikke så stor. Litt tung er den, men det er vel de fleste søskenvogner. Ryggen kan legges så og si helt ned, det går lengre ned enn emmaljungaen. Og ryggen er utrolig lang, Eldste er akkurat fylt tre og er veldig lang for alderen,mange tror hun er et år eldre, og hun får fint plass ( de få gangene hun er oppi vel og merke)

Jeg synes vognen har vært gull verdt. Lett å trille også. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...