Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har 10 dager igjen idag til termin! Gikk over med begge de to første og regner med jeg gjør det nå også, men har allerede bynt å vente og kjenne etter... ;) Merker mer nedpress nå så jeg er spent på hva jordmor sier på mandag. Regner med ikke hode er festet da, men håper, selv om det ikke vil si at fødsel er nært forestående.. Ikke sett noe av slimproppen heller, men kan ikke si jeg ser så nøye etter da. Kvier meg til fødsel samtidig som jeg er spent, lurer fælt på hvordan denne blir i forhold til de to andre... Gleder meg til det er overstått iallefall, så vi får møte lille baby, få se hvordan baby ser ut og hva det blir :)

Jeg var hos jordmor på torsdag, da var hode festet, men det festet seg mange uke før med første. Men nedpress har jeg også hatt mye av denne gangen. Men føler litt på att jeg gjerne vil har det overstått ja. Føler liksom att mann vare går og venter. Kan ikke huske eg var så utålmodig sist. He he. Hadde vel i grunn håpet att det ville starte litt før denne gangen. :)

Jeg har fått to terminer, en den 23 og en den 28 januar. så jeg har forholdt meg til den 28, så jeg ikke blir skuffet om ingenting skjer den 23 :P Men kjenner nå at endelig er jeg i den måneden jg har termin, og ikke til "neste år kommer gutten ungen", plutselig er han jo her. Men guuud så utolmodig, eneste jeg gjør om dagen (er i permisjon) er å vaske og ordne her hjemme, men er litt begrensa på hvor mange ganger det går ann å gjøre det også. Føler meg så å si klar, men må vell bare smøre meg med tålmodighet da man fort går over termin med første man har jeg hørt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...