Gå til innhold

Jeg hadde rett, jeg er gravid! :-) Hjelpes meg...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer :) Hvor lenge har du hatt mistanke? Har selv IKM 14. tror jeg (ikke helt regelmessig syklus), men har en liten mistanke selv (xxxx fingre). Har du lyst å dele evt tegn og fra når? Er så spent på å teste i slutten av neste uke :P

Har hatt misstanke siden mandag, nyttårsaften. Har ikke kjent noe, eller vært dårlig, bare hatt en følelse. Også var jeg sikkert når eggløsningen var, og det ble litt romlemantisk i julen kan man si... kremt. :)

Største er 6,5 år, mellomste er 5 år, og minstemann er bare 15 mnd :-)

Våknet i går og var veldig uggen, uvel, og hadde ikke lyst på kaffe. Jeg som drikker aaaalt for mye kaffe om dagen. Har nettopp vært syk, men kjente at dette var noe "annet"

har vært så sinnsykt dårlig og kvalm med de andre 3, håper inderlig jeg slipper denne gangen...

Så spennende :) Gleder meg til det blir min tur igjen. Vi trudde vi var ferdige etter nr 2, men jaggu er det ikke nr 5 vi nå prøver på :P Satser på vi føler oss ferdige etter dette. Jeg vil ikke gå gravid etter 35 og fyller 31 neste mnd.

Annonse

Mine ( eller våre da) er 12, 7, 4 og 2.

Jeg må ærlig inrømme at jeg ikke synes det er mer stress med 4 enn med 3. regner med at nr 5 heller ikke kommer til å føles som noe mer stress oppi alt styret det uansett er med småbarn (eldste er jo stor da)

Vi bygde ut huset i fjor og har nå 5 soverom. Neste knøtt må jo sove hos oss uansett et par år ( vi har alltid pleid å ha sprinkelsenga på vårt rom de første årene). Når tiden er moden for å flytte ut av vårt rom tar vi evt plassmangel da :P

Vi har alltids mulighet for å lage et nytt rom i det eksisterende huset. Heldigvis har vi plass nok nå.

Vi kjører VW Caravelle. Den mest behagelige storbilen vi har prøvd (har prøvd mange). Billig i drift og romslig, selv med ørten barnestoler montert. Barnevogna er det bare å sette rett inn uten å klappe sammen. Enkelt :)

Så bra å høre at du ikke opplever det som mer stressende :)

Vi vurderer å bygge ut, et par soverom og ei lita stue til hadde vært supert. Men er så usikker på hva det kommer til å koste.

De to største deler soverom, de vil det selv. Så har ungene et lekerom, der sover også minstemann. Så går jo fint nå. Men om alt går bra og det kommer en til... ja da tror jeg det blir trangt :-)

Jobber dere begge fult?

Vi gjorde det meste av arbeidet selv med utbygginga. Det vi ikke hadde lov å gjøre selv å måtte leie inn folk til ble dyrt. Flere hundre tusen, men har spart inn mye på det resterende.

Mannen min er i full jobb. Jeg føler jeg har gått gravid helt siden jeg fikk nr 2 i -05 :P

Jeg har en deltidsstilling og er under utdanning innenfor arbeidsplassen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...