Gå til innhold

Når fikk dere mensen etter abort?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Provosert abort dessverre :-( Jeg angrer noe helt forjæ....

Jeg har prøvd å fått barn lenge,har til og med hatt flere prøverørforsøk,og ga opp håpet i fjor, da gikk mannen min og jeg fra hverandre,sånn at han kunne få barna han ønsker seg med en annen,han elsker barn,og det er meg det er noe galt med.,.. Så møter jeg xen min fra flere år tilbake,og etter en gang så blir jeg gravid!!!! jeg var helt i sjokk over å få vite dette,jeg trodde jo ikke jeg kunne bli gravid... siden vi ikke er sammen så var jeg så utrolig teit å velge abort,var veldig usikker,men der og da så føltes det rett,de som viste om dette mente og det,men hadde jeg bare vist.....dette kunne jo være min eneste sjangse.... xen min og jeg har pratet mye om dette de siste dagene,og han har satt seg villig til at vi prøver igjen,da som par,men nå er jeg jo så redd for at det ikke skal skje... beklager langt innlegg,men er så frustrert og lei meg :(

Anonym poster: c597b38514291e955576b70a4dd87417

Uff :(

Veldig trist å lese :( :(

Krysser fingrene for deg at du klarer det igjen og at alt går bra med deg :)

Jeg hadde en provosert abort for noen år tilbake selv, men der og da var det rett og jeg angrer heldigvis ikke.

Men jeg blødde i 2-3 uker etter dette. også fikk jeg mensen tilbake halvannen mnd etter blødningene stoppet. Så det gikk litt tid for meg. Men for noen så går det veldig kjapt :)

*god klem til deg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...