♣ Christiane ♣ Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Lille ( store) tulla kom omsider 10 dager på overtid. kl 02.03. Ingen styrtfødsel denne gangen, antagelig fordi hun var stjernekikker. 3,5 timer i aktiv fødsel, så det gikk jo fort uansett. Endte på 4150 g, 52 cm og 35 cm rundt hodet. Hadde lagt på seg skikkelig på overtid, var estimert til å ligge på ca 3700 som sin bror. Ganskje kjedelig å måtte tilbringe jula på sykehus, selv om julegaven var uslåelig. Så da har vi en av hver, 2 barn mer en vi trodde vi skulle få. Prøverørsbarn begge to. Tenk å være så heldig. PS: barneselskap for vesla kommer nok til å bli en utfordring de kommende årene, hehe.
Katta.76 har nå 5 barn. Skrevet 5. januar 2013 #6 Skrevet 5. januar 2013 Gratulerer så masse:) Selv fødte jeg på morgnen 1 juledag:)
Lola2016 Skrevet 5. januar 2013 #7 Skrevet 5. januar 2013 Gratulerer så mye! Vi har også et lite julebarn og feirer alltid første eller andre helgen i januar med de andre barna. Det har fungert kjempe fint og jula har lagt seg før det blir skikkelig ballong bursdag:) Kan gjøre det til tradisjon å få en bursdag på julaften. Frøkna vår tror nissen leverer bursdagsgaver og julegaver;)
Endelig mamma:):) Skrevet 5. januar 2013 #9 Skrevet 5. januar 2013 Gratulerer så mye, Christiane:) Husker deg godt fra ass.befr. Jeg hadde Frøya til nick den gangen
♣ Christiane ♣ Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #10 Skrevet 7. januar 2013 [quote name=Endelig mamma:)' timestamp='1357390880' post='144897493] Gratulerer så mye, Christiane:) Husker deg godt fra ass.befr. Jeg hadde Frøya til nick den gangen Næmmen, hei Frøya. deg husker jeg godt. Ser av ditt nye nick at det ordnet seg til slutt. Godt vi aldri gav opp, det ble noen runder tilsammen gitt. :-)
Endelig mamma:):) Skrevet 9. januar 2013 #11 Skrevet 9. januar 2013 [quote name=Endelig mamma:)' timestamp='1357390880' post='144897493] Gratulerer så mye, Christiane:) Husker deg godt fra ass.befr. Jeg hadde Frøya til nick den gangen Næmmen, hei Frøya. deg husker jeg godt. Ser av ditt nye nick at det ordnet seg til slutt. Godt vi aldri gav opp, det ble noen runder tilsammen gitt. :-) At jeg skulle bli trebarns mamma hadde jeg aldri i min villeste fantasi drømt om på den tiden vi hang sammen inne på ass.befr.men det ser man; det ordner seg heldigvis tilslutt for de fleste på den ene eller andre måten bare man ikke gir opp. Kos deg så mye, og gratulerer igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå