Endelig mamma:):) Skrevet 3. januar 2013 #1 Del Skrevet 3. januar 2013 Var på tidlig UL i dag, 7+6, og fikk se to små med hjerter som banket så fort og fint:) Alt var tilsynelatende normalt med fostersekk, fostervann, plommesekk og fosterstørrelse:) Blir travle dager med tre barn på under 2,5 år, men barna blir nok og ha mye glede av hverandre under oppveksten:) *lykkelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ma(G)ma med to små :) Skrevet 3. januar 2013 #2 Del Skrevet 3. januar 2013 Så hyggelig! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaybeAgain Skrevet 3. januar 2013 #3 Del Skrevet 3. januar 2013 Gratulerer! Tør nesten ikke tenke på hva jeg ville tenkt om det var meg. Vi har spøkt mye om det - at npr vi ønsker en attpåklatt kommer det vel to..... Dobbel glede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endelig mamma:):) Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 3. januar 2013 Tusen takk Litt skrekkblandet fryd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarmaCameleon Skrevet 3. januar 2013 #5 Del Skrevet 3. januar 2013 Gratulerer Jeg har tenkt samme tanke selv, at det må jo være to inni der Skal på UL i begynnelsen av februar, blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammatil 3 <3 Skrevet 4. januar 2013 #6 Del Skrevet 4. januar 2013 OI! Gratulerer med de 2 små knøtt. Jeg skal på UL neste mandag (14/1), da er jeg ca 11-12 uker, blir veldig spennende! :-) Bare håper alt er bra og at jeg får se et lite bankende hjerte der inne... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambine33 Skrevet 4. januar 2013 #7 Del Skrevet 4. januar 2013 Gratulerer!! Det blir nok travelt, men det er jo verdt det :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nate1979 Skrevet 4. januar 2013 #8 Del Skrevet 4. januar 2013 Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missme Skrevet 4. januar 2013 #9 Del Skrevet 4. januar 2013 Gratulerer så mye Jeg får vite neste uke om det er grunn til mine mistanker om det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endelig mamma:):) Skrevet 5. januar 2013 Forfatter #10 Del Skrevet 5. januar 2013 Tusen takk for gratulasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå