Iben guttemamma <3 Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Hei. Tenkte jeg skulle hive meg på her... igjen Har vært aktiv bruker før, men er en stund siden nå :-) Har 3 barn fra før, og trooor jeg venter nr 4 nå :-) Er egentlig litt engstelig.. egentlig var planen å vente med nr 4 en stund, men har en liten følelse på at jeg har en liten venn i magen allerede Flere som meg, som ( kaaaanskje ) venter nr 4?
Gika4 Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Hei har også 3 fra før, prøver på nr 4, ikm 11 januar, men første forsøk etter utak av spiral, så regner ikke med å bli gravid på første forsøk!!
En til, please. Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 Hei og velkommen tilbake! Hadde fjerdemann i magen fram til uke 14 og savnet er sårt. Men setter alle kluter til for å lage en ny venn
Nikamo Skrevet 4. januar 2013 #4 Skrevet 4. januar 2013 Hadde også fjerdemann i magen i 14 uker, før det gikk galt... Begynner nå å kjenne meg klar for å prøve på nytt! Spennende å se om du har rett i at du allerede har en liten leieboer
HH80 Skrevet 4. januar 2013 #5 Skrevet 4. januar 2013 Jeg har to egne og et bonusbarn så nå prøver vi på å få nr 4 tilsammen her : ) Men det blir mitt tredje da !!
Iben guttemamma <3 Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2013 Jepp, jeg fikk rett :-) Gravid! Tok en test i går som var svak positiv, og i morges våkna jeg og var uggen og hadde IKKE lyst på kaffe. Tok en til test, og den lyste positiv. Hjelpes meg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå